دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1394 - 19:31

دایی: امیدوارم اشتباهات دست از سرمان بردارد/ در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست

سرمربی صبای قم پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت تا زمانی که اشتباهات فردی دست از سر تیم آنها برندارد به جایی نمی رسند.
کد خبر : 72284

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «بازی سخت و در هر دو نیمه پایاپای بود. در این بازی موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود و متأسفانه اشتباه کردیم و روی اشتباه بد نتیجه بازی را دادیم. چند بازی اشتباهات دست از سر ما بر نمی‌دارد. ما در کار فنی و تیمی خوب بودیم، اما اشتباهات فردی را نمی‌توانم به آن صورت حل کنم و اشتباه ناشیانه باعث شد، ببازیم.»


وی ادامه داد: «ما در این بازی و در نیمه دوم به جز چند دقیقه‌ای که باد روی بازی تأثیر گذاشته بود توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تا دقیقه 90 و اندی تلاش کردیم که گل خورده را جبران کنیم، اما موقعیت‌ها را به بیرون زدیم.»


سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: «از ابتدای فصل خوب تمرین کردیم، خوب کار کردیم و با همه مشکلاتی که داشتیم شرایط خوبی را در تمرینات دنبال کردیم، اما بدشانسی می‌آوریم. ما اشتباهات‌مان زیاد است و امیدوارم این اشتباهات دست از سرمان بردارد. مطمئناً با یک برد همه چیز تغییر می‌کند و ما تمام سعی و تلاش‌مان را خواهیم کرد در بازی‌هایی که پیش روی ماست موفق عمل کرده و امتیاز لازم را کسب کنیم.»


دایی با بیان اینکه «خودمان را برای یک بازی سخت مقابل پرسپولیس آماده کرده بودیم»، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در تمام بازی‌هایی که داشته هفت هشت موقعیت گل خلق کرده است، اما در بازی مقابل ما یک موقعیت گل هم نداشت. در عوض ما موقعیت‌هایی خوبی به دست آوردیم که نتوانستیم آن را تبدیل به گل کنیم که این موضوع باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.»


سرمربی صبای قم در خصوص اشتباهی که حامد لک انجام داد و اینکه این اشتباهات در بازی‌های قبلی ما تکرار شده است و آیا با این دروازه‌بان کار نمی‌شود، گفت: «مشکلات را می‌دانیم و بهترین مربی دروازه‌بان‌ها نیز در تمرینات با لک کار می‌کند. غلامپور به خوبی ایرادات را به او گوشزد کرده اما متأسفانه باز هم اشتباه وجود دارد. در آن صحنه که پرسپولیس روی اشتباه بچه‌گانه خودمان گل زد اصلا احتیاجی به مشت کردن توپ نبود، اما دروازه‌بان ما این کار را انجام داد و توپ به تیر دروازه‌ خودمان برخورد کرد و موقعیت گل برای پرسپولیس ایجاد شد.»


وی درباره اینکه آیا به کسب سهمیه آسیایی و در خوش‌بینانه‌ترین حالت به کسب قهرمانی امید دارد یا نه، اظهار داشت: «بله همچنان امید داریم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و مطمئناً در هفته‌های آینده بالای جدول بارها جابه‌جا خواهد شد. ما هم همچنان امیدواریم و بعد از این تلاش می‌کنیم نتایج قابل قبولی بگیریم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: صبای قم پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته