دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1394 - 19:02

لک به پرسپولیسی ها عیدی داد/ رکوردهای جدید شاگردان برانکو درلیگ برتر

پرونده مسابقات فوتبال باشگاهی سال 94 در شرایطی بسته شد که شاگردان برانکو با شکستن دو رکورد خود را به صدر جدول نزدیک کردند
کد خبر : 72280

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دو تیم صبای قم و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. تک گل این دیدار را فرشاد احمدزاده در دقیقه 42 به ثمر رساند.


در این دیدار که در حضور حدود 10 هزار تماشاگران طرفدار پرسپولیس و صبا برگزار شد، دو تیم نتوانستند در نیمه اول انتظارات را براورده کنند و صاحب موقعیت جدی نشدند. البته وزش شدید باد نیز اجازه کار گروهی به دو تیم را نداد. با این حال درحالی که نیمه اول با تساوی رو به پایان بود، شاگردان برانکو روی اشتباه مسلم دروازه بان صبا به گل برتری رسیدند. در دقیقه 43 این دیدار سانتر سرخپوشان روی دروازه صبا را حامد لک به سمت دروازه خودش دفع کرد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه در شلوغی روی خط با ضربه سر فرشاد احمدزاده وارد دروازه شد.


در نیمه دوم هم بی برنامگی دو تیم برای رسیدن به دروازه یکدیگر ادامه داشت و همین دلیل باعث شد موقعیت های خطرناکی را روی دو دروازه شاهد نباشیم. بازیکنان دو تیم بیشتر از آنکه ارائه گر فوتبال زیبا و تماشاگر پسند باشند خطاهای پرتعدادی را روی یکدیگر انجام دادند. در دقایق پایانی صبا برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی از خود نشان داد و صاحب موقعیت های نسبی هم شد اما نتوانست از این موقعیت ها به گل برسد.


پرسپولیس با پیروزی برابر صبای قم رکورد گلزنی در 30 بازی متوالی را از خود برجای گذاشت. این تیم همچنین رکورد ۱۷ بازی بدون شکست را از خود به جا گذاشت. سرخ پوشان با برتری در این دیدار 39 امتیازی شد و پس از استقلال 43 امتیازی و استقلال خوزستان 42 امتیازی در رتبه سوم جدول ایستاد تا برانکو ایوانکوویچ و تیمش به آرامش برسند. ذوب‌آهن نیز با 38 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته