دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1394 - 18:36

اشتباه مرگبار گسترشی ها / استقلال خوزستان به برادر بزرگترش نرسید

بیست‌وهشتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری نفت تهران و توقف استقلال خوزستان پیگیری شد.
کد خبر : 72176

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.


در نیمه اول این دیدار ابتدا جلال رافخایی در دقیقه 27 برای ملوان گل زد و در دقیقه 45 محمد طیبی گل تساوی را به ثمر رساند. رافخایی در دقیقه 21 یک ضربه پنالتی را برای ملوان هدر داد و توپش به بالای دروازه رفت.


در نیمه دوم هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل راه به جایی نبرد و در پایان امتیازات تقسیم شد تا شاگردان عبدالله ویسی دو امتیاز حساس را از دست بدهند و کمی از تیم صدرنشین فاصله بگیرند. استقلال خوزستان با این تساوی 42 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. ملوان هم با محمد احمدزاده به اولین امتیاز این سرمربی رسید و با 22 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.


در دیگر بازی برگزار شده نفت تهران میزبان گسترش فولاد تبریز بود و در شرایطی که این دیدار در طول 90 دقیقه با تساوی بدون گل در جریان بود، شاگردان علیرضا منصوریان در وقت اضافه به گل برتری رسیدند.


ضربه وحید امیری در دقیقه 92 به سمت دروازه گسترشی ها پس از برخورد به مدافع حریف به سمت دروازه گسترش فولاد رفت اما دروازه این تیم که می توانست این توپ را دور کند با اشتباه در دفع توپ باعث باز شدن دروازه این تیم شد.


نفت تهران با این پیروزی 35 امتیازی شد و هم امتیاز با تراکتورسازی به خاطر تفاضل گل کمتر موقتا در رده ششم قرار گرفت. گسترش هم 31 امتیازی در رده هشتم باقی ماند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته