دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1394 - 13:54
در نتیجه استفاده هوشمندانه از اینترنت؛

گردشگری درمانی در هند رونق می‌گیرد

تبلیغات اینترنتی مناسب در مورد مراقبت‌های پزشکی تخصصی و مقرون به صرفه در هند سبب افزایش قابل توجه گردشگران خارجی شده که برای درمان به این کشور مراجعه می‌کنند.
کد خبر : 72163

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، افزایش گردشگران خارجی که برای درمان بیماری‌های گوناگون راهی کشور هند می‌شوند، نتیجه پوشش اینترنتی مناسب و تبلیغات آنلاینی است که در این حوزه صورت گرفته است.


یکی از این سایت‌ها که در حوزه گردشگری درمانی راه اندازی شده و موفق عمل کرده است، با عنوان PlanMyMedicalTrip.com از 9 سال پیش آغاز به کار کرده است و در حال حاضر به عنوان ارائه دهنده راه حل یک مرحله‌ای برای گردشگران حوزه پزشکی و درمانی عمل می‌کند.


به گزارش خبرگزاری ایندو-ایژن (IANS) مدیر عامل شرکت و سایت PlanMyMedicalTrip.com در این مورد می‌گوید: «ما بیمارانی از سراسر جهان داریم. با این حال آفریقا، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) حدود 30 درصد از کل جریان ورودی گردشگران درمانی ما را تشکیل می‌دهد.»


انوراو رین می‌افزاید: «گزینه‌های مختلف و متعددی برای پزشکی و جراحی گردشگران درمانی که به هند می‌آیند، وجود دارد.»


گردشگران درمانی برای طیف وسیعی از خدمات درمانی و پزشکی مانند عمل جراحی زیبایی، تعویض مفاصل ران و زانو ، درما‌های دندانپزشکی و درمان ناباروری به هند مراجعه می‌کنند. طبق گزارش مؤسسه آمریکایی Grant Thornton بر اساس سندی که در کنفدراسیون صنایع هند (CII) تصویب شده است، بازار گردشگری پزشکی در این کشور قرار است تا سال 2020 به 8 میلیارد دلار دلار آمریکا در سال برسد. این رقم در حال حاضر حدود سه میلیارد دلار است


در دسترس نبودن خدمات مناسب پزشکی در بسیاری از مناطق جهان، مانند قاره آفریقا، بسیاری از ساکنان آن مناطق را به مقوله «گردشگری درمانی» علاقه‌مند کرده است. عامل هزینه و در دسترس بودن امکانات معتبر سبب شده است تا کشورهایی مانند سنگاپور، تایلند، هند، مالزی، تایوان، مکزیک و کاستاریکا به مقاصد مناسبی برای این مقوله بدل شوند و هند ظاهراً در حال پیشی گرفتن از سایر کشورها در این حوزه است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته