دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1394 - 12:46

صعود پارس جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی به دیدار نهایی لیگ برتر ووشو

در پایان مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور دو تیم دانشگاه آزاد و پارس جنوبی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.
کد خبر : 72142

به گزارش گروه ورزشی آنا، با برگزاری دو دیدار از مرحله نیمه نهایی نهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور چهره های تیم های راه یافته به دیدار نهایی این دوره از رقابت ها مشخص شد.


بر همین اساس پیش از ظهر امروز در آکادمی ملی ووشو ابتدا پارس جنوبی به مصاف شهرداری ملارد رفت و با برتری ۱۱بر۲ به دیدار نهایی راه پیدا کرد. حسین اوجاقی سرمربی پارس جنوبی که به اغلب ملی پوشان خود استراحت داده بود برای صعود به بازی نهایی کار دشواری پیش رو نداشت.


در دیگر این مرحله دو تیم دانشگاه آزاد و پاس قوامین برای صعود به بازی نهایی مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان یک مبارزه جذاب و دیدنی این شاگردان علی اسفندیاری در تیم دانشگاه آزاد بودند که با برتری ۸ بر۵ به دیدار نهایی صعود کردند.


بنابراین تیم های شهرداری ملارد و پاس قوامین برای کسب عنوان سومی این مسابقات در دیدار رده بندی از ساعت ۱۳ مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و از ساعت ۱۴ نیز تیم های دانشگاه آزاد و پارس جنوبی برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم می روند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب