دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1394 - 12:47

آغاز به کار جشنواره نوروزی 95 در واحد گرمسار

با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اساتید، کارکنان و دانشجویان، دومین جشنواره نوروزی 95 در واحد گرمسار آغاز به کار کرد.
کد خبر : 72113

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دومین جشنواره نوروزی 95 واحد گرمسار به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه و با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اساتید، کارکنان و دانشجویان، آغاز به کار کرد.


در مراسم افتتاحیه این جشنواره که دکتر امید فرهنگیان مرندی، معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند از بخش های مختلف جشنواره شامل چیـدمان های سفره هفـت سین، سبزه آرایـی، شیرینـی های سنتی، لباس های اقوام نوروزی، عکاسی، نقاشی و طراحی با موضوعات مرتبط با عید نوروز بازدید شد.


این جشنواره که در محل طبقه همکف ساختمان اداری، واقع در ضلع جنوبی مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شده، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در قالب موضوعات جشنواره آثار خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.


برپایی سفره های زیبای هفت سین، طراحی و اجرای دکور واقعی منازل سنتی و قدیمی با استفاده از ابزارها، آلات و وسایل قدیمی، نمایش انواع لباس های قدیمی و سنتی اقوام مختلف، نمایش وسایل و ابزار روشنایی سنتی و قدیمی، ابزار وآلات آشپزخانه و پذیرایی سنتی و قدیمی بخشی از غرفه های مختلف این جشنواره را تشکیل می دهد.


ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پخت و توزیع آش نذری با لوازم سنتی در محوطه دانشگاه با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اساتید، کارکنان و دانشجویان از برنامه های جنبی این جشنواره بود که برگزار شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته