دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1394 - 19:52

320 دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت راهی مناطق دوران دفاع مقدس شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: 320 دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ، راهی جنوب کشور شدند.
کد خبر : 72062

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر علیرضا امیرتیموری در مراسم بدرقه این دانشجویان افزود: دانشجویان آگاه و با بصیرت، گروه کاروان راهیان نور این دانشگاه را تشکیل می دهند که برای بازدید از مناطق جنگی و آشنایی با رشادت های جوانمردان هشت سال دفاع مقدس راهی سرزمین مردان خدایی می شوند.


وی اضافه کرد: در این مرحله 320 دانشجو شامل 160 خواهر و 160 برادر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همراه دانشجویان مراکز وابسته (مرکز ماسال و سما واحد رشت) در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ادامه داد: این تعداد دانشجوی بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مدت شش روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند. .


وی اظهار کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان، آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمانهای امام خمینی (ره) ، ارزشهای انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی است. همچنین خودسازی و توجه به انجام فرایض از دیگر اهداف این سفر معنوی خواهد بود.


کاروان زیارتی راهیان سرزمین نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچون دهلاویه، شلمچه ، هویزه و ... بازدید می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته