دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1394 - 14:59

نامگذاری پل تقاطع کارگر-حکیم به نام شهید رضایی‌نژاد

پل تقاطع کارگر-حکیم با حضور شهردار منطقه 6، رئیس سازمان انرژی اتمی و عضو شورای شهر به نام شهید «رضایی‌نژاد» نامگذاری شد.
کد خبر : 72002

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، نامگذاری پل تقاطع کارگر - بزرگراه حکیم به نام شهید «رضایی‌نژاد» با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه شش، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، مجتبی شاکری رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران و خانواده این شهید برگزار شد.


عظیم بابایی،شهردار منطقه 6 اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در آستانه روز شهید،‌ به پیشنهاد شهرداری منطقه شش و تصویب شورای شهر تهران پل تقاطع کارگر و بزرگراه حکیم به نام شهید رضایی‌نژاد نامگذاری شد تا خدمتگزار خانواده بزرگوار شهدا باشیم، ما هر چه داریم از این انقلاب و خون پاک و مطهر شهدا است.



علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه شش گفت: از جانب خودم و مجموعه بزرگ افتخار آفرین سازمان انرژی اتمی ایران و خانواده بزرگ و گرانقدر شهید داریوش رضایی نژاد از این اقدام مبارک و پرمعنا و به موقع زیبای شهردار منطقه شش و شورای شهر تشکر می‌کنم.


وی افزود:شهید رضایی نژاد شخصیت بزرگی بود. وی یکی از افراد شاخص علمی بود، جوانی که اگر تقدیر بود که بماند یقینا تبدیل به یکی از بزرگترین دانشمندان این مرز و بوم می شد ولی در عنفوان جوانی با رصدی که دشمنان از نحله های اصیل ما داشتند، متاسفانه ایشان را از ما گرفتند.


در پایان مراسم نیز از بنای یادبود شهید داریوش رضایی‌نژاد که در تقاطع کارگر_حکیم نصب شده است رونمایی و آئین کاشت نهال برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته