دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1394 - 14:56

مرگ زن 65 ساله، بر اثر ریزش دیوار قبر

زن 65 ساله که هنگام دفن برادرش، به خاطر ریزش دیواره قبردر محل گلزار شهدای یافت آباد، دچار حادثه شده بود، در بیمارستان جان خود را از دست داد.
کد خبر : 72000

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، در پی بروز این حادثه شهروندان صبح روز گذشته در تماس با سامانه 125 ضمن اطلاع رسانی این حادثه خواستار کمک آتش‌نشانان شدند. ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌88 و گروه امداد و نجات 5 را ساعت 11:12 دقیقه امروز راهی محل حادثه در منطقه یافت آباد، بلوارالغدیر کرد.


حسین حسین بیگی، معاون عملیات منطقه 4 آتش نشانی در این خصوص اظهار داشت: خانواده ای به اتفاق اقوام خود در محل گلزار شهدای یافت آباد در حال تدفین پیکر یکی از بستگان خود بودند که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و سست بودن سازه‌های قبر، ناگهان دیواره‌های قبر فروریخت. به دنبال این حادثه خواهر متوفی که زن 65 ساله‌ای بود داخل قبر سقوط کرد و زیر خروارها خاک مدفون شد. آتش نشانان اقدام به بیرون آوردن پیرزن گرفتار شده از زیر خاک کرده و با استفاده ازتجهیزات ایمنی عملیات ایمن سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند. سپس با آواربرداری موفق شدند این شخص را از زیر آوار بیرون آورند و برای مداوا در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.


اما با وجود تلاش کادر درمان؛ زن 65 ساله به خاطر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد. محسن مدیر روستا، بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه27 دستور تحقیقات در رابطه با مرگ زن 65 ساله در مراسم دفن برادرش را صادر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب