دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1394 - 12:32

قول مساعد هیئت رئیسه مجلس برای قرائت گزارش تفحص از بنیاد شهید

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: هیئت رئیسه مجلس قول قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را بعد از انتخابات داده است و انتظار می‌رود هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد.
کد خبر : 71935

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار «آستان» درباره آخرین وضع تفحص از بنیاد شهید اظهار کرد: هیات رئیسه به بنده قول داده بود که گزارش تحقیق و تقحص از بنیاد شهید بعد از انتخابات در صحن علنی مجلس قرائت شود چون معتقد بود که قبل از انتخابات شرایط آرام باشد و این موضوع بعه بعد از انتخابات موکول شود.


وی ادامه داد: با وجود این قول مساعد، تاکنون و بعد از گذشت یک هفته از آغاز مجدد جلسات مجلس، قرائت این گزارش در دستور کار قرار نگرفته است، البته بنده همچنان پیگیر هستم چون باید این گزارش تا قبل از پایان عمر مجلس نهم خوانده شود.


خجسته با اشاره به آخرین نطقش در صحن علنی مجلس که در انتقاد از کارشکنی‌ها در تصویب تفحص از بنیاد شهید در این هیئت بیان شده بود نیز گفت: فشارها و سنگ‌اندازی‌هایی از بیرون و درون مجلس برای به تصویب نرسیدن این گزارش صورت گرفت که در نهایت گزارش در هیئت به تصویب و سرانجام نرسید. بنده نیز تمامی مستندات را به هیئت رئیسه و آقای لاریجانی دادم تا تصمیم مقتضی گرفته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب