دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1394 - 11:04
در گفت‌وگو با آنا

محمد ناظم‌الشریعه: مخالف شروع لیگ فوتسال در خرداد هستم/ با وضعیت کنونی قول موفقیت در جام جهانی را نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان فعلی تیم ملی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و اگر به آنها توجه شود قطعا نتایج خوبی را در جام جهانی کسب می‌کنند.
کد خبر : 71888

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، لیگ برتر فوتسال ایران در خرداد ماه سال آینده شروع خواهد شد اما این تصمیم با انتقاد سرمربی تیم ملی روبرو شد. ناظم الشریعه اعتقاد دارد که زمان بازی‌های لیگ باید زودتر از موعد مقرر شروع شود تا تیم ملی برای آماده سازی جام جهانی وقت بیشتری داشته باشد.


محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در این باره گفت: «برنامه‌های خودم را به کمیته فوتسال دادم و در برنامه‌ام‌ هم اعلام کردم که باید وقت کافی را برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور قدرتمند در جام جهانی داشته باشم، اما با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال و اینکه اواخر خرداد ماه را زمان شروع لیگ تعیین کردند ما تنها دو هفته وقت برای آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات جهانی داریم.»


وی ادامه‌ داد: «ما برای حضور در جام ملت‌های آسیا حدود 23 روز در اردو بودیم اما 15 روز برای هماهنگی میان ملی‌پوشان جهت حضور در جام جهانی زمان کافی نیست و نمی‌شود در این مدت کم بازیکنان را به مرز آمادگی مطلوب رساند .»


سرمربی تیم ملی فوتسال درباره وضعیت تیم ملی و نتیجه‌گیری این تیم در مسابقات جام جهانی بیان کرد: «نتیجه گرفتن در جام جهانی مستلزم هزینه کردن و برنامه ریزی مناسب است. اگر ما هیچ هزینه‌ای برای تیم ملی نکنیم و برنامه ریزی ما هم درست نباشد هیچ موفقیتی در جام جهانی بدست نمی‌آوریم. بازیکنان فعلی تیم ملی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و اگر به آنها توجه شود قطعا نتایج خوبی را در جام جهانی کسب می‌کنند.»


وی افزود: «تیم‌های روسیه و اسپانیا از الان برای جام جهانی برنامه ریزی می‌کنند. ما هم باید چنین برنامه مناسبی برای این مسابقات داشته باشیم. طبق برنامه ریزی ما، تیم ملی باید با چند تیم بزرگ دنیا بازی تدارکاتی داشته باشد تا بازیکنان تیم ملی آمادگی بازی با تیم های بزرگ را در جام جهانی داشته باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته