دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1394 - 13:17

ابراز نگرانی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان از خطر افت علمی در کشور

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به برخی ناهنجاری ها و مشکلاتی چون بیکاری در کشور اشاره کرد و از مسئولان خواست برای اشتغال جوانان تدبیری بیندیشند.
کد خبر : 71732

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله احمد بهشتی امروز -سه‌شنبه- در نطق پیش از دستور آخرین اجلاس چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همچنین از خطر افت علمی در کشور ابراز نگرانی کرد و خواستار ارائه برنامه‌های راهبردی در این زمینه شد.


وی سپس با اشاره به تحولات منطقه، جنایات آل سعود در یمن و حمایت از گروه‌های تروریستی در سایر کشورها از سوی عربستان سعودی را به‌شدت محکوم کرد و به دفاع از حزب‌الله لبنان پرداخت که از سوی شورای همکاری خلیج فارس به سرکردگی عربستان به ناحق تروریست خوانده شده است.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه، یاد و خاطره آیت‌الله خزعلی را گرامی داشت و گفت: آیت‌الله خزعلی به عنوان یک شخصیت دینی و فرهنگی نقش بسزایی در جامعه داشتند به گونه‌ای که رحلت ایشان، یک خلاء را در جامعه به دنبال داشت.


آیت‌‌الله بهشتی همچنین یاد و خاطره آیت‌الله واعظ طبسی را گرامی داشته و ارتحال ایشان را تسلیت و انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی با حکم رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته