دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1394 - 08:32
جلالی درگفت‌وگو با آنا

سایپا هنوز هم مدعی است/ دیدار با ذوب‌آهن باید حساب‌شده باشد

سرمربی سایپا گفت: ما متکی به یک بازیکن نیستیم و نبود روزبه شاه‌علیدوست، ماهان رحمانی و سجاد مشکل‌پور هم به اندازه نبود تیموریان روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد.
کد خبر : 71713

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این موضوع که تیمش از جمع مدعیان قهرمانی خارج شده است، گفت: «هنوز هشت هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و زود است که تیم ما را از جمع مدعیان خارج کنیم. متاسفانه در دیدار برابر فولاد خوزستان چند موقعیت بسیار خوب را با بدشانسی از دست دادیم و روی یک غفلت دروازه‌مان باز شد. ما بر بازی مسلط بودیم و نباید شکست در آن بازی را به منزله این گذاشت که تیم سایپا شانسی ندارد.»


وی ادامه داد: «ما در بازی برابر فولاد قربانی اشتباه داور شدیم و اگر پک پنالتی به ضرر تیم گرفته نمی‌شد حالا وضع بهتری داشتیم. البته اگر توپ های‌مان تبدیل به گل می‌شد و برنده بیرون می‌آمدیم دیگر از اشتباه داور ناراحت نبودم. با این حال سایپا هنوز فرصت دارد و در دیدارهای بعدی تلاش می‌کند تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و به آنچه لیاقتش را دارد، برسد.»


سرمربی سایپا با اشاره به این نکته که تیمش به خوبی تمرین کرده است درخصوص دیدار با ذوب‌‌آ‌هن بیان داشت: «باید حساب‌شده در این دیدار به میدان بیاییم چرا که حریف تک تک حرکات تیمی و انفرادی بازیکنان ما را محاسبه کرده است و به خوبی می‌داند که چگونه برابرمان صف‌آرایی کند. نیاز داریم که اجازه بازی همیشگی ذوب‌‌آهن را از این تیم بگیریم و نگذاریم این تیم بر بازی سوار شود. برنامه مشخصی برای خنثی کردن نقشه‌های حریف داریم و می‌خواهیم با سه امتیاز این بازی بار دیگر به جدول رده‌بندی لیگ برگردیم. به همین منظور یک روز زودتر به اصفهان می‌رویم تا با آب‌وهوای شهر هماهنگ‌تر شویم.»


جلالی در پاسخ درباره اینکه سال گذشته سایپا شکست سنگینی در اصفهان از ذوب‌آهن خورد، تصریح کرد: «اتفاقات گذشته را نمی‌توان با الان مقایسه کرد. ذوب‌‌‌آهن تیم بهتری از سال گذشته پیدا کرده است و ما هم وضع بهتری نسبت به لیگ چهاردهم داریم. ما این فصل سه بار با ذوب‌‌‌آهن بازی کردیم و به این خاطر شناخت کافی از حریف خود داریم. قرار نیست بازنده باشیم به رغم اینکه چهار بازیکن خود را به دلیل مصدومیت همراه نداریم، به قدرت سایر بازیکنان اعتماد دارم.»


وی درباره اینکه نبود آندرانیک تیموریان مهم‌تر از دیگر بازیکنان مصدوم تیم مشهودتر است، اظهار کرد: «آندو از نیم‌فصل به تیم ما اضافه شد و پیش از او هم سایپا نتایج خوبی گرفته بود. ما متکی به یک بازیکن نیستیم و نبود روزبه شاه‌علیدوست، ماهان رحمانی و سجاد مشکل‌پور هم به نوبه خود روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد. این بازیکنان دیگر تیم هستند که باید جای غایبین را به خوبی پر کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته