دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1394 - 12:34
در گفت‌وگو با آنا

حسن‌زاده: گزارش بازی پرسپولیس و تراکتورسازی به دستم نرسیده است/ نمی‌توانیم حقی را تضییع کنیم

رئیس کمیته انضباطی گفت: گزارش نماینده سازمان لیگ و مسئولان برگزارکننده دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی هنوز به دست من نرسیده است.
کد خبر : 71712

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا، با اشاره به این نکته که منتظر رسیدن گزارش بازی جنجالی پرسپولیس و تراکتورسازی است، گفت: «تمام تلاش ما این است پیش از شروع دیدارهای هفته بیست ‌و سوم بتوانیم در خصوص این بازی رای نهایی را صادر کنیم اما به دلیل ابعاد گسترده‌ای که این بازی داشته است هنوز گزارش این بازی به دستم نرسیده است تا در مورد آن بتوانیم به همراه دیگر همکاران رای نهایی را صادر کنیم.»


وی ادامه داد: «یقین داشته باشید که ما می‌خواهیم بهترین و درست‌ترین رای را صادر کنیم و عدالت را بین همه تیم‌ها برقرار کنیم. امیدوارم که تا پایان وقت اداری امروز گزارش بازی به دستم برسد تا در مورد اتفاقات رخ داده تحقیقات لازم را شروع کنم.»


رئیس کمیته انضباطی در مورد اینکه تاخیر در اعلام رای به ضرر دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر است،‌ بیان کرد: «اگر رای اشتباهی صادر شود و حقی در این میان تضییع گردد به سود دیگر تیم‌های لیگ برتری است. همه چیز باید طبق قانون جلو برود و نگذاریم احساسات در روند پرونده تاثیر منفی بگذارد. بهتر است صبور باشیم تا بهترین رای را صادر کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب