دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1394 - 11:46

کنایه لاریجانی به قاضی‌پور: شما که همیشه حرف‌های مهم می‌زنید بعید است اینگونه نظر بدهید!

علی لاریجانی در میانه تذکر قانون اساسی نماینده جنجالی ارومیه، با سخنانی کنایه‌آمیز به اظهارات اخیری که از نادر قاضی‌پور منتشر شده، واکنش نشان داد.
کد خبر : 71688

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، هنگامی که نمایندگان مجلس در حال بررسی لایحه ارزیابی زیست‌محیطی ایران بودند، تعدادی از نمایندگان و به خصوص غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت اصرار داشت که تذکری را بیان کند.


کوچک‌زاده: آقای لاریجانی شما وقت را به همکاران‌‌تان بدهید، من سخنی ندارم


زمانی که بحث بر روی این لایحه به اتمام رسیده بود و علی لاریجانی می‌خواست کلیات آن را در میان نمایندگان به رأی بگذارد، خطاب به ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه گفت: هر یک از آقایان که در موضوع تذکر دارند سخن بگویند.


ضرغام صادقی ابتدا نام مهدی کوچک‌زاده نماینده کنونی تهران را از پشت میکروفن اعلام کرد. همین که میکروفن مهدی کوچک‌زاده روشن شد، او گفت: مثل اینکه تذکر آقای جعفرزاده بسیار مهم است. ایشان در دور بعد نیز نماینده شده‌اند بهتر است که او سخن بگوید. آقای لاریجانی شما هم وقت را به همکاران‌تان بدهید من سخنی ندارم.


قاضی‌پور: همه مشکلات زیست‌محیطی کشور بر عهده محیط زیست است


در ادامه، ضرغام صادقی از نمایندگانی که در لیست ارائه تذکر و اخطار بودند، نام نادر قاضی‌پور را برد. قاضی‌پور با استناد به اصل 55 قانون اساسی گفت: لایحه ارزیابی زیست‌محیطی ایران مغایر قانون است.


لاریجانی در پاسخ به این اخطارش گفت: کجای این لایحه مغایر این اصل است آن را بگویید.


قاضی‌پور ادامه داد که همه مشکلات زیست‌محیطی برعهده محیط زیست است.


لاریجانی در این بخش از سخنان قاضی‌پور اظهارکرد: لطفا در مورد اخطارتان صحبت کنید فرصت ما کم است. هنوز ناطقان میان دستور سخنرانی نکرده‌اند.


با این وجود همچنان قاضی‌پور دلایل خودش را بیان می‌کرد که رئیس مجلس خطاب به او گفت: آقای قاضی‌پور شما که معمولاً حرف‌های مهم می‌زنید بعید است که این‌گونه نظر دهید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته