دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1394 - 11:53
در شورای شهر مطرح شد

اقبال شاکری: شهرداری تا پایان سال بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران در صحن علنی شورا از شهرداری خواست تا پایان سال‌جاری بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند.
کد خبر : 71683

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اقبال شاکری در جریان دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه اتفاق ناخوشایندی در حال به وقوع پیوستن است، اظهار کرد: شهرداری تهران طلب پیمانکاران را پرداخت نکرده و این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده به گونه‌ای که برخی مجبور به دریافت پول نزول شده‌اند و این مسئله سبب شده که پول‌های ناپاک وارد زندگی مردم شود. پیشنهاد می‌شود حداقل طی دو هفته باقی‌مانده تا پایان سال 94، شهرداری بخشی از مطالبات این پیمانکاران را پرداخت کند.


شاکری در ادامه در حالی که قبض جریمه راهنمایی و رانندگی را به اعضای صحن نشان می‌داد، اضافه کرد: متاسفانه مشکلاتی یا در سیستم دوربین‌ها یا از سوی پلیس راهور صورت گرفته چرا که افرادی که دارای آرم طرح ترافیک بودند مجددا به دلیل حضورشان در محدوده طرح ترافیک جریمه شدند و این باعث ایجاد شوک به مردم در روزهای پایانی سال می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران و رییس پلیس راهور نسبت به رفع این مشکل هرچه سریع‌تر اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته