دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1394 - 10:57
در گفت‌و‌گو با آنا؛

پیمان اکبری: کارخانه دروغ می‌گوید/ برای او کم نگذاشتم پس منت نگذارد

سرمربی تیم پیکان گفت: کارخانه مدام تاکید می‌کند برای من زحمت کشیده تا به این جایگاه رسیدم. اگر او برای من زحمت کشیده من هم برای او کم نگذاشتم.
کد خبر : 71661

پیمان اکبری در واکنش به اظهارات مصطفی کارخانه مبنی بر توهین هواداران تیم پیکان به او به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «‌کارخانه دروغ می‌گوید و قصد عوام فریبی دارد. عده‌ای از هواداران برای تماشای این دیدار از ورامین آمده بودند اما به دلیل اینکه هواداران تیم بانک سرمایه فحاشی کرده بودند حاتمی رییس کمیته داوران اعلام کرده بود که آنها محروم هستند و تیم میهمان هم نمی تواند تماشاگر بیاورد.»


وی افزود: «‌بهتر است کارخانه حقایق را بگوید.‌ لیدرهای متین و تماشاگران ورامینی همه از تیم بانک سرمایه حمایت می‌کردند و حتی فیلم‌‌های آن هم موجود است اما به جای اینکه این صحبت‌ها گفته شود اظهاراتی مطرح می‌شود که به هیچ عنوان صحت ندارد.»


سرمربی تیم پیکان در واکنش به صحبت‌های کارخانه مبنی بر اینکه او حرمت بزرگتر را نگه نمی دارد، عنوان کرد: «‌کارخانه مدام تاکید می‌کند که برای من زحمت کشیده تا به این جایگاه رسیدم. اما اگر او برای من زحمت کشیده من هم برای او کم نگذاشتم. زمانی که سرباز بودم می‌توانستم 6 میلیون دریافت کنم اما به خاطر کارخانه این کار را نکردم و با قرارداد دو میلیونی برای او بازی کردم پس بهتر است کارخانه منت نگذارد و به این توجه کند که من هم برای او کم نگذاشتم.»


اکبری همچنین در مورد بازی سوم مقابل بانک سرمایه گفت: «‌این بازی به طور حتم برای ما سخت خواهد بود. البته در بازی روز دوم شرایط تیم ما خوب نبود چرا که بعد از بازی مقابل بانک سرمایه بازیکنان خسته بودند و نتوانستند به خوبی ریکاوری کنند.»


وی همچنین در مورد رد پیشنهاد سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دو از سه بازی گفت: «‌در نیم‌فصل اول در مورد بازی فینال صورت جلسه گذاشتند و همه موافق بودند که بازی فینال به صورت 5 از سه بازی برگزار شود دلیل مخالف ما هم به این دلیل بود که از ابتدا توافق کرده بودند بازی فینال اینگونه برگزار شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته