دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 14:18

قهرمانی سمنان در مسابقات فوتسال کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

تیم سمنان در مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر : 7166

به گزارش خبرنگار آنا از سمنان، در این مسابقات 3 روزه، تیم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توانست در 4 بازی متوالی با شکست تمامی رقبا و با کسب 12 امتیاز کامل به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


در روز پایانی مسابقات، سمنان موفق شد با نتیجه 4 بر صفر بر تیم دامغان غلبه کند. سمنانی‌ها در این مسابقات با زدن 19 گل عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص دادند.


تیم سمنان برای کسب این افتخار پیش از بازی آخر به ترتیب بر تیم‌های شاهرود با نتیجه یک بر صفر، گرمسار 6 بر صفر و مهدیشهر 8 بر 1 چیره شدند. پس از تیم سمنان، تیم‌های شاهرود و دامغان با 9 و 4 امتیاز به عنوان‌های دوم و سوم مسابقات دست یافتند.


قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده استان سمنان، به مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کشور که در اردیبهشت ماه در سرعین اردبیل برگزار می‌شود راه یافت.


اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این مسابقات عبارت بودند از علی دوستی، حسن رستم‌زاده، مجید خدایی، امیر مداح، مهدی یدالهی، ابراهیم کاشی، مهدی ثامنی، ابراهیم مداح، علی منصوری، محسن علیان‌نژاد، محسن نجاتی و رامین نصیری.


مربیگری تیم بر عهده حمید دهشت بود و سرپرست تیم سمنان آرش طاهریان.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته