دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1394 - 10:26
در گفت‌وگو با آنا

رضا مهاجری: مساوی به درد ما و استقلال نمی‌خورد/ پتانسیل قرار گرفتن در بالای جدول را نداریم

سرمربی پدیده گفت: همیشه تیم‌های شهرستانی دوست دارند مقابل استقلال و پرسپولیس خودشان را نشان دهند، چون توجه و نگاه همه رسانه‌ها به این دو تیم است.
کد خبر : 71652

رضا مهاجری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی این هفته پدیده مقابل استقلال تهران گفت: «بازی خیلی سختی را مقابل صدرنشین لیگ داریم. همیشه تیم‌های شهرستانی دوست دارند مقابل استقلال و پرسپولیس خودشان را نشان دهند، چون توجه و نگاه همه رسانه‌ها به این دو تیم است و این مساله معضل بزرگی برای فوتبال ایران است.»


وی ادامه داد: «استقلالی‌ها بعد از چند هفته در بازی مقابل ما همه نفرات خودشون را دراختیار دارند و برعکس آنها ما چند مهره اصلی خودمان را مانند عباسیان، آل نعمه، غریبی و مردانی را در اختیار نداریم که غیبت آنها می‌تواند در روند تیمی ما تاثیر گذار باشد.»


مهاجری در خصوص نقاط ضعف و قوت استقلال و برنامه ریزی آنها برای غلبه بر این تیم بیان کرد: «تمام تیم‌های دنیا هم نقاط قوت دارند و هم در بعضی از پست‌ها نقاط ضعف دارند. ما بازی‌ها استقلال در چند هفته اخیر را آنالیز کردیم و سعی می‌کنیم تا از نقاط ضعف آنها نهایت استفاده را ببریم. ضمن اینکه مساوی در این بازی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند.»


سرمربی پدیده درباره نتایج این تیم در نیم فصل دوم لیگ و صعود آنها به رده‌های بالای جدول افزود: «من هیچ وقت اهل شعار دادن نبودم و دوست ندارم که الکی دل مردم را خوش کنم. بازیکنان ما در نیم فصل دوم لیگ بسیار خوب عمل کردند اما ما پتانسیل قرار گرفتن در جمع مدعیان و کسب سهمیه آسیایی را نداریم. ولی این مساله دلیل نمی‌شود که از تلاش خودمان دست برداریم قطعا تا هفته آخر تمام سعی خودمان را برای کسب نتایج خوب انجام می‌دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته