دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1394 - 09:55
مصطفی کارخانه

قهرمانی به هر قیمتی زیبنده نیست/ از اکبری انتظار داشتم حرمتم را نگه دارد

سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: اکبری شاگرد من بوده است و 15 سال برای او زحمت کشیدیم.
کد خبر : 71639

مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در مورد فینال لیگ برتر والیبال و پیروزی مقابل پیکان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «‌تیم ما در بازی دوم عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. البته ما در بازی اول هم دو ست از تیم پیکان جلو بودیم اما به دلیل مصدومیت شهرام محمودی نتوانستیم به پیروزی برسیم.»


وی افزود: «‌محمودی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ماست و به طور حتم اگر او مصدوم نمی‌شد ما در بازی اول هم پیروز میدان می‌شدیم. البته باخت ما در زمان مناسبی اتفاق افتاد چرا که اگر در بازی دوم یا سوم می‌باختیم شانس ما برای قهرمانی به حداقل می رسید.»


سرمربی تیم بانک سرمایه همچنین در مورد حواشی که در بازی اول رخ داد، اظهار کرد: «متاسفانه هم ‌در دور مقدماتی و هم فینال شاهد حواشی و درگیری بین دو تیم بودیم که این مسائل به هیچ عنوان زیبنده والیبال ایران نیست. مگر هر سال باید تیم پیکان قهرمان لیگ شود که حساسیت بر روی این تیم آنقدر زیاد است. زمانی که تماشاگران پیکانی از روی سکوها به من توهین و بی‌احترامی می‌کنند من از اکبری انتظار دارم که به هواداران تذکر بدهد.»


کارخانه ادامه داد: «‌اکبری شاگرد من بوده و 15 سال برای او زحمت کشیدیم. انتظار داشتم او حرمت من را نگه دارد. پیروزی و قهرمانی به هر قیمتی ارزش ندارد.»


سرمربی تیم بانک سرمایه با تاکید بر اینکه باید داورزنی به عنوان رییس فدراسیون در فینال حضور داشته باشد، گفت: «‌در حال حاضر فینال حساس‌ترین مرحله لیگ برتر والیبال است و داورزنی به عنوان رییس فدراسیون والیبال باید در این مسابقات حضور داشته باشد تا از نزدیک شاهد درگیری و حواشی به وجود آمده باشد و در مورد آنها تدابیری بیاندیشد. ورزش والیبال یک رشته دانشگاهی و خانوادگی است بنابراین صلاح نیست کسانی که برای تماشای بازی این دو تیم به سالن می‌آیند شاهد درگیری و حواشی باشند.»


وی همچنین‌ در مورد موافقتش با پیشنهاد سازمان لیگ مبنی بر اینکه فینال به صورت دو برد از سه بازی برگزار شود، گفت: «‌من با پیشنهاد سازمان لیگ موافق بودم اما نمی دانم چرا تیم پیکان با این موضوع مخالف کرد. این پیشنهاد به نفع هر دو تیم بود چرا که فشار بر روی بازیکنان بسیار بالاست و همه آنها چندین ماه است به صورت مداوم در مسابقات حضور داشتند و 5 بازی فینال آنها را خسته تر می‌کند.»


کارخانه در پایان‌ عنوان کرد: «‌ماهیت ورزش تنها برد و باخت نیست. ما ورزش می‌کنیم تا از آن لذت ببریم نه حواشی و درگیری ایجاد کنیم. امیدوارم برای بازی روز پنجشنبه فدراسیون تدابیری بیاندیشد که دیگر شاهد توهین و بی احترامی نباشیم. هر مسابقه‌ای با حضور هواداران جذاب می‌شود و اگر در بازی فینال آنها نباشند ارزشی ندارد. به طور حتم هر تیمی که شایسته و استحقاق آن را داشته باشد به پیروزی می رسد اما قهرمانی به هر قیمتی زیبنده نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته