دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 15:13
در آیین تجلیل از مدافعین حرم در دانشگاه اطلاعات

سردار سلامی: نیروهای اطلاعاتی چشمان نافذ و بیدار انقلاب هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای اطلاعاتی چشمان نافذ و بیدار انقلاب هستند که به اعماق دنیای فکر و ذهن دشمنان نفوذ و به رمز گشایی آن می پردازند و در عرصه های اطلاعاتی، تفوق اراده نظام را متجلی می سازند.
کد خبر : 71544

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین تجلیل از حماسه دلاورمردی‌ها و جانفشانی مدافعین حرم در دانشگاه اطلاعات و دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهدا که اهل آسمان، آنها را بهتر از اهل زمین می‌شناسند، ستاره‌هایی هستند که راه سعادت را به ما نشان می‌دهند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: آنها کسانی هستند که استقلال، امنیت، آزادی، اعتبار جهانی، پیشرفت‌ها و بازدارندگی ما مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های آنان است.


سلامی عرصه جنگ اطلاعاتی را زنده‌ترین، واقعی‌ترین، جدی‌ترین، مخفی‌ترین و در این حال موثرترین عرصه جنگ در دوره جدید دانست و فعالیت نیروهای اطلاعاتی در نبردهای سایبری، عملیات روانی، جنگ‌های شناختی، فریب‌های اطلاعاتی، نفوذهای استراتژیک و گاهی تاکتیکی دشمن را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.


وی اضافه کرد: بخش مهمی از خنثی‌سازی توطئه دشمن مربوط به مجاهدت مردان گمنام ما در عرصه جنگ اطلاعاتی با دشمن است، باور کنید دستگیری ریگی اوج هنر شما را در اینکه نشان بدهید واقعا یک نظام اطلاعاتی جهانی هستید، به اثبات رساند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن از استراتژی‌های آشکار به سمت استراتژی‌های پنهان حرکت می‌کند و اینجا قوای نیرومند جامعه اطلاعاتی باید نقش‌آفرینی کنند.


سلامی با تبیین مولفه‌های قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران، به تشریح آخرین وضع منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت و گفت: با وجود تلاش 37 ساله دشمنان انقلاب اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت نفوذ جمهوری اسلامی ایران، امروز شاهد سرافرازی نظام و افزایش گستره نور مقدس اسلام از جمله در قلب اروپا به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته