دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 15:22

افتتاح شهرداری و معارفه شهردار شهر مجلسی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی

استاندار اصفهان در آئین معارفه شهردار شهر مجلسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی حضور یافت.
کد خبر : 71527

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم افتتاح شهرداری و معارفه شهردار شهر مجلسی با حضور رسول زرگر‌پور استاندار اصفهان، علی ایرانپور نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر ذاکری فرماندار مبارکه و شهرداران شهر‌های شهرستان مبارکه در تالار شهید مطهری واحد شهر مجلسی برگزار شد.


فرماندار شهرستان مبارکه در این مراسم به گزارش حماسه 7 اسفند و حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پرداخت و مشارکت مردم شهرستان مبارکه را ۷۲درصد عنوان کرد و به زهرا سعیدی نماینده منتخب مردم تبریک گفت.


ذاکری با تاکید بر اهمیت وجود شهرداری در شهر جدید مجلسی گفت: «شهرداری شهر مجلسی هدیه‌ای ناقابل از دولت تدبیر وامید به شهروندان است.»


دکتر علی ایرانپور سخنران بعدی مراسم با توجه به فعالیت‌های انجام شده درباره تصویب شهرداری مجلسی و عدم توجه به آمایش سرزمین در ابعاد متعدد زحمات مسئولان و حمایت استاندار را منتج به افتتاح شهرداری در شهر مجلسی دانست.


استاندار اصفهان نیز با آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب و صلوات به ارواح شهدا به ورود خود به شهر مجلسی و زیارت شهدای گمنام این شهر پرداخت و با طلب مغفرت برای شهدا از روح بلند آنان طلب استمداد کرد.


زرگر‌پور با تشکر از زحمات نماینده فعلی شهر ستان مبارکه و توجه به تلاش‌های شبانه روزی وی به نماینده منتخب شهرستان تبریک گفت و برای سعیدی آرزوی توفیق و سلامتی کرد.


استاندار اصفهان تاسیس شهرداری را اتفاق میمون و مبارکی دانست و اداره شهر ازبدو تاسیس شهرداری به بعد را از سوی مردم و از محل دریافت عوارض و... دانست.


وی همچنین از بودجه ۵/۴ میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۵ برای شهرداری شهر مجلسی خبر داد و و در توصیف یک شهردار خوب گفت: «با توجه به لزوم تشکیل شورای شهر شهردار منتخب مردم، برای مردم وهدفش رضایت مردم است.»


در پایان با معرفی محمود بخشی به عنوان شهردار شهر مجلسی حکم وی قرائت و از سوی استاندار تقدیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته