دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دومین جلسه­ جشنواره ­نمایش­نامه­‌خوانی آثار اکبر رادی

نمایش­نامه­ «مرگ در پاییز» بررسی می‌شود

نمایش­نامه­ «مرگ در پاییز» با حمایت موسسه­ فرهنگی هنری مکتب تهران در دومین جلسه­ نخستین دوره­ جشنواره ­نمایش­نامه­‌خوانی آثار اکبر رادی بررسی می‌شود.
کد خبر : 71500

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری بنیاد استاد اکبر رادی، دومین جلسه­ نخستین دوره­ جشنواره­ نمایش­نامه‌خوانی آثار اکبر رادی با اجرای نمایش­نامه­‌خوانی «مرگ در پاییز» به کارگردانی زهرا صدری ساعت 17 روز سه­‌شنبه 18 اسفند­ماه 94 در سالن تئاتر موسسه­ مکتب تهران برگزار می‌شود.


در این نمایشنامه­‌خوانی سارا راست­گو (گل خانم)، زهرا صدری (ملوک)، حامد پیراسته ( مشدیآقاجان ، گرمک)، کسرا عقلی ­مقدم ( میرزاجان) و شایان رجبی (­ابی) نقش­‌خوانی می­‌کنند و طراح لباس، طراح گریم و انتخاب موسیقی آن را زهرا صدری و پخش موسیقی و اجرای نور این اثر را ساسان علی­پور بر عهده دارند. همچنین صادق فرزانه طراح پوستر و بروشور و زینب راد عکاس و فیلمبردار آن هستند.


این گزارش در ادامه می ‌افزاید: «پس از نمایش­نامه‌خوانی این اثر که در بخش مسابقه­ این جشنواره اجرا می‌‌شود، جلسه­ گفت‌­وگو درباره­ نمایش­نامه ­ «مرگ در پاییز» با حضور بهزاد صدیقی (نمایش­نامه‌نویس، پژوهشگر و مدرس تئاتر) و رسول نظرزاده (منتقد و پژوهش­گر تئاتر) به مدت 45 دقیقه برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش­نامه‌خوانی می‌­توانند نیم ساعت قبل از اجرا با تهیه و خرید بلیت از گیشه­ مکتب تهران در تاریخ یادشده به نشانی خیابان کریم‌خان، خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، کوچه‌ کیوان، شماره‌ ۸ مراجعه کنند.


بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری جشنواره­ نمایش­نامه‌خوانی آثار اکبر رادی که در دو بخش مسابقه و مهمان برگزار می‌شود، اجرای آثار این نمایش­­نامه‌نویس گران­قدر با روی­کردهای نوین اجرایی توسط کارگردان­‌های نسل جوان و کارگردان­­‌های ­صاحب ­نام و باتجربه است تا آثار این نمایش­نامه‌­نویس چیره ­دست برای تمامی اقشار و نسل جدی تماشاگران و کارگردانان و گروه­‌های جوان و دانشجویی به اجرا درآید.


جلسات نمایش­نامه­‌خوانی این جشنواره سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ساعت 17 توسط موسسه­ فرهنگی هنری بنیاد استاد اکبر رادی و با حمایت موسسه ­ فرهنگی هنری مکتب تهران در سالن تئاتر این موسسه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته