دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 10:21
در گفت‌وگو با آنا

هوشنگ نصیرزاده: بعضی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال حذف می‌شوند/ فدراسیون کوچک می‌شود

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: در اساسنامه جدید بعضی از کمیته‌ها مانند مطالعات راهبردی، حقوقی و تدوین مقررات و آموزش فرهنگی حذف می‌شوند و یا در دل کمیته دیگری قرار می‌گیرند.
کد خبر : 71419

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در تازه‌ترین اقدامش تغییراتی را در اساسنامه خودش اعمال و فدراسیون‌های تابع را ملزم به رعایت این اساسنامه جدید کرد. علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال هم کارگروهی را تشکیل داد تا تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه فیفا صورت گیرد.


هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: «فیفا در تغییرات جدیدی که در اساسنامه خودش اعمال کرد حدود 16 کمیته را حذف یا با هم ادغام کرده است و در واقع یک نوع کوچک سازی سازمانی را درست کرد. رییس فدراسیون فوتبال ایران هم کارگروهی را تشکیل داد و بنده را مسوول این کارگروه کرد تا طبق اساسنامه فیفا، تغییراتی را در اساسنامه فدراسیون فوتبال اعمال کنیم.»


وی ادامه داد: «در تغییرات جدیدی که در اساسنامه صورت می‌گیرد بعضی از کمیته‌ها حذف می‌شوند و با همدیگر ادغام می‌شوند و در واقع تعداد کمیته‌ها کمتر از گذشته می‌شود.»


نصیرزاده در خصوص اینکه در تغییرات جدید کدام یک از کمیته‌های فدراسیون حذف می‌شوند بیان کرد: «در اساسنامه جدید بعضی از کمیته‌ها مانند مطالعات راهبردی، حقوقی و تدوین مقررات و آموزش فرهنگی حذف می‌شوند و یا در دل کمیته دیگری قرار می‌گیرند. مثلا کمیته مطالعات راهبردی در دل کمیته فنی قرار می‌گیرد.»


وی افزود: «همچنین کمیته امور استان‌ها و کمیته فرهنگی با یکدگیر ادغام می‌شوند اما بعضی از کمیته‌ها مانند کمیته مسابقات و داوران و بازیکنان به قوت خود باقی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته