دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 10:10

مخالفت مجلس با تعیین جریمه برای حیوان‌گردانی، زباله‌اندازی، تکدی‌گری، سد معبر و ایجاد آلودگی صوتی در شهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز -دوشنبه 17 اسفندماه- با کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری مخالفت کردند.
کد خبر : 71416

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری در جلسه علنی صبح امروز مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت که در آن تعیین جریمه برای ظاهر شدن با حیواناتی مثل میمون و سگ در اماکن عمومی، سد معبر عمومی، تکدی‌گری در اماکن عمومی، ایجاد آلودگی صوتی و ریختن زباله در اماکن عمومی پیش بینی شده بود.


در ادامه کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری به رای مجلس گذاشته شده که نمایندگان با 71 رای موافق، 52 رای مخالف و 16 رای ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر با کلیات آن مخالفت کردند و لایحه از دستور کار مجلس خارج شد.


تعیین جریمه 50 تا 100 هزار تومانی برای ظاهر شدن با حیوانات وحشی یا نجس از قبیل میمون و سگ و رها کردن حیوانات اهلی از قبیل دام و طیور در اماکن عمومی، تعیین جریمه 50 هزار تومانی تا 500 هزار تومانی برای رها سازی زباله در اماکن عمومی، جریمه 50 تا 100 هزار تومانی برای سد معبر، جریمه 50 تا 500 هزار تومان برای تکدی‌گری و تعیین جریمه 100 تا 500 هزار تومانی برای ایجاد آلودگی صوتی در معابر و اماکن عمومی از جمله مواردی بود که در این لایحه پیش بینی شده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته