دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 10:13
برگزاری کارگاه آموزشی تبیین آیین‌نامه آموزش‌های کاربردی کوتاه مدت در واحد شیراز

علی‌پور: موضوع مهم در آموزش منابع انسانی اثربخشی است

کارگاه آموزشی تبیین آیین نامه آموزش‌های کاربردی کوتاه‌مدت دانشگاه آزاد اسلامی ویژه واحدهای دانشگاهی دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی واحد شیراز برگزار شد.
کد خبر : 71399

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، دکتر حمزه سارویی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جلسه توضیح و تبیین آیین‌نامه آموزش‌های کاربردی کوتاه‌مدت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «امکانات و پتانسیل های دانشگاه از جمله وجود نیروهای متخصص در همه حوزه‌ها، در کنار ارتباط و تعامل مناسب با سازمان‌ها می‌تواند به درآمدزایی و خروج از معضلات مالی کمک شایانی کند.»



مدیر دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی نیز رسالت این دفتر را توجه به توانمندسازی و افزایش بهره‌وری و کارآیی و مهارتهای فردی و حرفه ای اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه برشمرد و گفت: عدم آموزش‌های تخصصی آسیب‌های جبران‌ناپذیری به سازمان وارد می‌کند و موجب اتلاف منابع مالی و انسانی می‌شود.


دکتر کیومرث علی‌پور با بیان اینکه موضوع مهم در آموزش منابع انسانی اثربخشی است، گفت: آموزش‌های کوتاه‌مدت یا آموزش‌هایی که مبتنی بر توانمندی‏‌های حرفه‌ای و مهارتی است، می‌تواند فرد را به قابلیت‌‏های لازم برای انجام امور محوله برساند.


علی‌پور موارد اصلی آیین‌نامه‌های دوره‌های تخصصی برون‌سازمانی و درون‌سازمانی را به سمع حاضران رساند و خواستار توجه جدی مسئولان به این امر شد.


در پایان این کارگاه آموزشی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیر دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی به همه سوالات پاسخ داد.


کارگاه آموزشی تبیین آیین‌نامه آموزش‌های کاربردی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر مرتضی شفیعی، رئیس شورای تخصصی برنامه‌ریزی استان و معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاهی و کارشناسان دفتر توانمندسازی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته