دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 09:59

بازارچه بهاره از جنس هنر؛ 50 دانشجوی واحد نجف‌آباد آثار هنری خود را به نمایش گذاشتند + تصاویر

دانشجویان دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در آستانه ورود به سال جدید با برگزاری بازارچه بهاره، آثار تولیدی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.
کد خبر : 71388

مطهر رادی، مدیر گروه طراحی و بافت پارچه دانشکده هنر معماری و شهرسازی، درباره برگزاری این بازارچه به خبرنگار خبرگزاری آنا در نجف‌آباد گفت: «بازارچه هنر بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشکده به صورت سالانه و در آستانه ورورد به فصل بهار برگزار می‌شود. امسال بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان دانشکده هنر، معماری و شهرسازی واحد نجف‌آباد آثار خود را برای عرضه در این بازارچه ارائه کرده‌اند. برخی از آثار نقاشی به سبک باتیک هم در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.»



رادی ادامه داد: «مانتو، زیورآلات و ملحقات لباس، آثار چرمی مانند کیف و دستبند و کارهای رودوزی‌شده مانند انواع رومیزی‌ها از جمله آثاری است که برای عرضه و فروش در این بازارچه ارائه شده است.»


وی سطح کیفی کارهای ارائه‌شده را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: «در بخش مانتو سعی شده است هویت‌سازی، هماهنگ کردن پوشش با اجتماع و طرح‌ها و نقوش ایرانی اسلامی مد نظر قرار بگیرد. کیفیت دوخت و جنس خوب پارچه نیز از دیگر مزایای لباس‌های عرضه‌شده در این بازارچه است که قابل رقابت با محصولات شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته