دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 09:09

تشکر شریعتمداری از همکاری دانشگاه آزاد واحد یزد در راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری در افتتاحیه سامانه سامد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یزد از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد تشکر کرد.
کد خبر : 71357

به گزارش خبرنگار آنا، سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یزد عصر روز یک‌شنبه ۱۶ اسفند با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور افتتاح شد.


این سامانه به صورت شبانه‌روزی و آنلاین امکان برقراری ارتباط سریع اقشار مختلف مردم دارالعباده با مسئولان اجرایی کشور به ویژه نهاد ریاست جمهوری را دارد.


معاون اجرایی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از روند فعالیت این مرکز و پاسخگویی به چند مورد از تقاضاهای مردم استان اظهار کرد: «شهر یزد، شهر مردم سخت‌کوش، قناعت‌پیشه و پرتلاشی است که همواره از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری کرده‌اند.»



محمد شریعتمداری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند با استفاده از روش‌های نوین و حفظ کرامت مردم پاسخگوی تقاضاهای آنان باشد؛ افزود: «از اکنون تا یک روز پس از سفر رئیس‌جمهوری به استان یزد مسئولان این سامانه به‌صورت سه نوبت‌ کاری تقاضا‌ها و صحبت‌های مردم استان را ضبط و ثبت می‌کنند و پس‌ از آن به اطلاع رئیس جمهوری خواهند رساند.»


در این مراسم وی از مساعدت و کمک دانشگاه آزاد اسلامی یزد و رئیس دانشگاه در راه‌اندازی این سامانه تشکر و قدردانی کرد.


در این ارتباط بخش عمده‌ای از ضرورت‌های مورد نیاز از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تامین شد و جمعی از مسئولان و کار‌شناسان این دانشگاه با نهاد ریاست جمهوری همکاری خواهند داشت.


دکتر محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این باره گفت: «در بازدید اولیه فضا و امکانات دانشگاه مورد تایید نمایندگان نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت و از یک هفته قبل آماده‌سازی و تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن آغاز شد.»


بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی یزد


به گزارش خبرنگار آنا از یزد، در افتتاحیه سامانه سامد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بازدید کرد.


در این بازدید دکتر سیدعلی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با خیرمقدم به وی اعلام کرد که دانشگاه آزاد اسلامی همکاری خوبی با دولت دارد.



در این نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه در زمینه فناوری، رباتیک، کتاب‌های چاپ‌شده دانشگاه و ... به نمایش گذاشته شده است.


این نمایشگاه جنبی ویژه میهمانان نهاد ریاست جمهوری و مدیران استان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته