دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 19:59

برانکو: شاگردانم همه تلاش خود را کردند/ نمی خواهم کارم را توجیه کنم

سرمربی پرسپولیس گفت: با وجود تمام تلاش هایی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. حریف خطرناک بود و می‌توانست پیروز شود.
کد خبر : 71349

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: «بازی خیلی سختی بود. در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم که تراکتورسازی تیم خوبی است. این تیم با انگیزه بود و بعد از نتایج هفته‌های اخیر مقابل این همه تماشاگر خیلی خوب ظاهر شد.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «ما دوست داریم در همه بازی‌ها برنده شویم، اما این بازی نشد تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم و حیف که آخرین فرصت را هم میلاد کمندانی از دست داد. اگر آن توپ را گل کرده بود، ما برنده بودیم. با این حال گله‌ای از بازیکنانم ندارم، چون آنها همه توان خود را گذاشتند.»


وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس طراوت گذشته را ندارد، گفت: «امروز تا دقایق آخر در حال حمله بودیم. با نظر شما موافق نیستم که از دقیقه 80 به بعد افت می‌کنیم. ما تا دقیقه 96 حمله می‌کردیم. در بازی اشتباه پیش می‌آید که حریف می‌تواند از آن استفاده کند. مثل همان موقعیت آخر بازی که تنها شانس صد در صد تراکتورسازی بود. موافق این نیستم که حریفان بعدی ما ساده‌تر هستند. هر حریفی برای ما جدی است. هیچ بازی از قبل نتیجه‌اش مشخص نیست. برای هر بازی آماده می‌شویم تا نهایت انگیزه را داشته باشیم.»


سرمربی پرسپولیس در رابطه با عملکرد بد خط دفاعی تیمش عنوان کرد: «گل از سمت راست ما به ثمر رسید. جایی که رضائیان خطا کرد. اگر یک مقدار تمرکز او بیشتر بود ماریچ رسیده بود و توپ را قطع می‌کرد. در کل خط دفاع ما در کل بازی خوب کار کرد. باز هم همانطور که قبلا گفتم تکرار می‌کنم؛ تراکتورسازی یک تیم ملی کوچک است. آنها قطعا خطرناک بودند ولی شانس گل خاصی نداشتم. انصاری و رضائیان در دفاع خوب کار کردند حریف تیم ضعیفی نبود. آنها در آسیا خیلی خوب کار کردند. جای خالی کامیابی‌نیا حفظ می‌شد ولی با این حرف نمی‌خواهم کار را توجیه کنم.»


وی تصریح کرد: «مطمئن باشید بردن تراکتورسازی کار ساده‌ای نیست. ما با حریف خوب و قدری بازی کردیم. تراکتورسازی در سه هفته گذشته یک بار سپاهان و دو بار الجزیره را شکست داده و مقابل این تیم‌ها خوب بازی کرده بود. در نظر داشته باشید که ما امروز کمال کامیابی‌نیا را نیز در اختیار نداشتیم. البته نمی‌خواهم با مطرح کردن این موضوع کارمان را توجیه کنیم.»


برانکو در مورد حضور زیاد هواداران و ترقه‌های زیادی که پرتاب می‌شد، اظهار داشت: «حدود 6 سال در ایران حضور فیزیکی داشتم. در کل 6 سال دو بار این اتفاق افتاده است. دفعه اول بازی ایران مقابل کره شمالی بود و بار دیگر امروز شاهد این مسئله بودم. فکر می‌کنم اتفاق معقولی نیست و کار پسندیده نیست. طبیعی است که هیچ کسی دوست ندارد آن دود و نارنجک‌ها به ورزشگاه بیاید. همه جای دنیا این اتفاقات می‌افتد. یفکر می‌کنم این مسئله یک استثناست و نباید خیلی به آن پرداخته شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته