دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 16:35
احمدی‌نژاد را دوست دارم اما در باند او نیستم

مایلی‌کهن خطاب به کفاشیان: تو چه کاره هستی که بخواهی با من برخورد کنی؟!

محمد مایلی‌کهن نسبت به صحبت‌های علی کفاشیان به شدت واکنش نشان داد و مصاحبه کفاشیان با خبرنگاران را قطع کرد و رو به رییس فدراسیون فوتبال، گفت: من آمده‌ام که مرا به اوین ببری!
کد خبر : 71324

به گزارش گروه ورزشی آنا، مایلی کهن در حاشیه مراسم تقدیر از داوران فوتبال بانوان، گفت: «محمد مایلی کهن وابسته به کسی نیست و به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد. اگر می‌گویم احمدی‌نژاد را دوست داشته و دارم برای این است که به این موضوع اعتقاد دارم و این به آن معنی نیست که در باند احمدی‌نژاد باشم. باز هم می‌گویم صفایی فراهانی یکی از بهترین‌ها بود؛ او که با احمدی نژاد نبود اما عملکرد خوبی داشت. من کارمند محمد علی‌آبادی بودم و همان زمان به علی‌آبادی گفتم استعفا بده چون ورزشی نیستی. در جنوب شرق آسیا وقتی مدیران اشتباهی می‌کنند، راگیری می‌کنند. من نمی‌گویم علی‌آبادی خودکشی کند بلکه او باید استعفا می‌داد.»


مایلی‌کهن روابط عمومی فدراسیون فوتبال را هم از انتقادهای خود بی‌نصیب نگذاشت و گفت: «حسینی هم‌سن بچه من است و برای من بیانیه صادر می‌کند. مگر من از زندان می‌ترسم؟ یک بار زندان رفته‌ام و آب آن را هم نوشیده‌ام. می‌توانید همین الان من را به دادگاه ببرید.»


او درباره زمین چمن کمپ تیم‌های ملی هم گفت: «این زمین نیاز به زیرسازی دارد اما شرایط طوری نیست که تیمی نتواند روی آن تمرین کند. آیا کی‌روش پس از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی فیلمی را از کیفیت زمین این کمپ ارائه کرد؟»


همچنین پس از آنکه علی کفاشیان خبر شکایت فدراسیون فوتبال علیه مایلی‌کهن را تایید کرد مدیر فنی سابق تیم امید که به شدت از این مساله ناراحت بود، مصاحبه کفاشیان با خبرنگاران را قطع کرد و رو به رییس فدراسیون فوتبال، گفت: «من آمده‌ام که مرا به اوین ببری! تو چه کاره هستی که بخواهی با من برخورد کنی؟!»


پس از این موضوع افراد حاضر در سالن او را از این محل دور کردند اما در حالی که سالن را ترک می‌کرد گفت: «من هم باید کی‌روشی شوم تا شرایط به نفع من باشد.»


پس از گذشت دقایقی مصاحبه کفاشیان با خبرنگاران تمام شد و این دو در نمازخانه آکادمی تیم ملی به گفت‌وگو با یکدیگر پرداختند.


این در حالی است که مایلی‌کهن هفته پیش اعلام کرده بود کی‌روش از برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی نفع برده و همچنین خانواده‌اش با خرج فدراسیون فوتبال به برزیل رفته‌اند؛ دو ادعایی که توسط فدراسیون فوتبال به صراحت تکذیب شد و همین مساله باعث شکایت فدراسیون از مایلی کهن شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته