دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 14:38

کارمند بانک، سارق گاوصندوق

کارمند بانک و همدستش، زمانی که نقشه سرقت از بانک را کشیده بودند، هرگز تصور نمی‌کردند راز این سرقت خیلی زود برملا شود. متهمان دو میلیارد و 500 میلیون ریال از گاوصندوق شعبه بانکی در اراک سرقت کردند.
کد خبر : 71288

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، دهم مرداد سال جاری، مسوول شعبه یکی از بانک‌های اراک با پلیس تماس گرفت و از سرقت گاوصندوق بانک خبر داد. با اعلام خبر، ماموران مبارزه با سرقت راهی محل شده و تحقیقات را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد 250 میلیون تومان از گاوصندوق سرقت شده است.


با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مرکزی به صورت تخصصی از صحنه سرقت بازدید کردند و با تکمیل تحقیقات تخصصی مشخص شد یکی از کارمندان در این سرقت دست داشته است. کارآگاهان پلیس در تحقیقات خود دریافتند کارمند بانک روز قبل که بانک تعطیل بوده، وارد بانک شده و نقشه سرقت را اجرا کرده است.


با به‌دست آمدن هویت عامل این سرقت، عملیات دستگیری وی آغاز شد که مشخص شد مدتی است او از شهر اراک خارج شده و اطلاعاتی از وی در دست نیست.


فرمانده انتظامی استان مرکزی به آنا گفت: با ادامه تحقیقات کارآگاهان همدست وی را در سرقت بانک شناسایی کردند و بلافاصله وی را دستگیر کردند. متهم در اعترافات خود بیان داشت که در یک روز تعطیل متهم اصلی پرونده با وی تماس گرفته و با بیان نقشه سرقت از او خواسته در این کار او را همراهی کند.


سرهنگ عزیزی ادامه داد: تحقیقات پلیس برای متهم فراری با جدیت ادامه یافت تا اینکه مخفیگاه وی شناسایی و چند روز پیش، زمانی که او قصد داشت وارد شهر اراک شود، دستگیر شد. متهم در ادامه تحقیقات به سرقت از بانک اعتراف کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت از بانک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته