دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 15:50
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

فولادگر: در مجلس آینده حتما فراکسیون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را خواهیم داشت/ تغییر رویکرد کاظم جلالی برای ما قابل درک نیست

نماینده مردم اصفهان درباره ترکیب مجلس آینده گفت: فعلا نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد چراکه باید انتخابات دور دوم برگزار شود تا وزن هر جریان مشخص شود.
کد خبر : 71270

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا،‌ اظهار کرد: تاکنون اصولگرایان مقداری جلوتر از اصلاح‌طلبان هستند ولی در دور دوم انتخابات مجلس، اکثریت قاطع مشخص می‌شود.


نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره فراکسیون‌های مجلس آینده ادامه داد: حتما فراکسیون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را در مجلس آینده خواهیم داشت.


فولادگر همچنین درباره فراکسیون اعتدال در مجلس دهم تصریح کرد: وجود فراکسیون اعتدال معلوم نیست، در زمان انتخابات که اعتدالیون با اصلاح‌طلبان اجماع کردند. اگر قرار باشد فراکسیون اعتدال تشکیل شود همین شاکله پیش از انتخابات را خواهد داشت. با وجود این هنوز مشخص نیست که اکثریت مجلس از چه جریانی باشد.


وی درباره این گزاره که «بسیاری از اصولگریان از حضور در مجلس دهم بازمانده‌اند»، تصریح کرد: نباید اینگونه فکر کرد که کسی از اصولگرایان در مجلس آینده نیست، چراکه از شهرستان‌ها اصولگرایان به مجلس آمده‌اند.


فولادگر همچنین درباره پیوستن کاظم جلالی به اصلاح‌طلبان اظهار کرد: این اقدام آقای جلالی مورد تأیید ما نیست چراکه یک سیاستمدار مشی روشن سیاسی دارد و نمی‌تواند مشی خود را تغییر دهد. ممکن است انتقاداتی به جریان‌های سیاسی همواره مطرح شود ولی این توجیه مناسبی برای تغییر دادن گرایش سیاسی نیست. اینکه برخی بخواهند بر اساس مصلحت طیف خود را تغییر دهند، قابل درک نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته