دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 09:50
مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در گفت‌وگو با آنا:

15 هزار زن سرپرست خانوار در تهران وجود دارد

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوارشهرداری تهران گفت: 15 هزار زن سرپرست خانوار در تهران وجود دارد که اغلب دغدغه نان دارند.
کد خبر : 7126

فهیمه فیروزفر در گفت‌وگو با آنا با اعلام این خبر افزود: ستاد توانمندسازی زنان سرپرست شهرداری تهران با استفاده از سامانه‌ای که راه‌اندازی کرده است، توانسته اطلاعات 15 هزار زن سرپرست خانوار را به دست بیاورد و بر همین اساس مشخص شده که اغلب آنان از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند.


وی افزود: با این وجود این زنان مدعی هستند همین که بدانند کسی به فکر آنان بوده و به حرف‌های‌شان گوش می‌دهد، حتی اگر کاری برای آنان انجام ندهد آرامشی که به دست می‌آورند از هر چیزی با ارزش‌تر است.


فیروزفر همچنین رسیدگی به فرزندان را از دیگر مشکلات این زنان عنوان کرد و گفت: به علت نبود پدر یا مسائل دیگری که در زندگی زنان سرپرست خانوار وجود دارد اغلب فرزندان آنان دچار افسردگی حاد هستند و رسیدگی به آنان بسیار دشوار است.


مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران توضیح داد که برای حل این دو معضل همیشگی زنان سرپرست خانوار اقداماتی الگویی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها برای به نمایش گذاشتن کارهای زنان سرپرست خانوار در کنار دوره‌های روانشناسی و آموزشی برای آموزش فرزندان صورت می‌گیرد که تاکنون نتایج خوبی از این برنامه‌ها به دست آمده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته