دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 12:19
فرمانده ناجا اعلام کرد؛

تمهیدات پلیس برای چهارشنبه پایانی سال/ توقیف خودروی متخلفان تا پایان تعطیلات نوروز

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح تمهیدات پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال در مورد خودروهایی که باعث سلب آرامش مردم شوند و همچنین متخلفانی که جرم انجام دهند، اعلام کرد: این خودروها و همچنین افراد متخلف تا پایان تعطیلات پیش پلیس خواهند ماند.
کد خبر : 71222

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه یازدهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های پلیس برای ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است هفت قرارگاه مبارزه با سرقت، راهنمایی و رانندگی، مسائل امنیتی و... در قرارگاه نوروزی فعالیت کرده و علاوه بر کنترل سفرهای نوروزی تامین امنیت شهرها و مبارزه با سرقت را پیگیری کنند.


وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه پایان سال با توصیه به خانواده‌ها از آنها خواست تا فرزندان خود را بیش از پیش کنترل کرده تا دچار سانحه تلخی در چهارشنبه پایانی سال نشوند.


هشدار به توزیع‌کنندگان مواد محترقه


اشتری افزود: افرادی که اقدام به توزیع مواد محترقه پرخطر برای شب چهارشنبه پایانی سال می‌کنند، باید بدانند که قطعا ماموران پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.


توقیف خودروهای مزاحم در چهارشنبه سوری


وی اضافه کرد: همچنین خودروهایی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و با انسداد مسیر موجبات سلب آسایش مردم را فراهم کنند، با دستور مقام قضایی توقیف شده و تا پس از تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهند ماند.


اشتری با ابراز امیدواری نسبت به طی شدن روزهای پایانی سال بدون هرگونه حادثه دلخراش برای خانواده‌ها از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت شهرها و محلات مختلف در ایام نوروز خبر داد و با تاکید بر افزایش گشت‌های پلیس در این ایام از مردم خواست تا هر حرکت مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته