دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 10:47

استقرار اتوبوس دیابت در منطقه 6

هم‌زمان با اجرای برنامه‌های استقبال از بهار، شهرداری منطقه 6 با استقرار اتوبوس دیابت در میدان سید جمال الدین اسد آبادی به مدت پنج روز، نسبت به خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه این بیماری اقدام کرد.
کد خبر : 71175

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، همزمان با هفته درخت کاری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و شهرداری منطقه 6 امروز با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی اقدام به کاشت نهال «امید گردشگری» در محوطه دانشگاه می‌کنند. این مراسم باحضور مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، اساتید دانشگاه و مدیران شهری و دانشجویان برگزار می‌شود.


بازدید ازکودکان مرکز طبی کودکان


از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه 6، به مناسبت طرح استقبال از بهار و در روزهای پایانی سال، به رسم سال های گذشته مدیران شهری منطقه از کودکان بستری در بیمارستان و مرکز طبی کودکان در خیابان قریب بازدید و هدایا و وسایل مورد نیاز کودکان به آنها اهداء می‌شود.


استقرار اتوبوس دیابت


از دیگر برنامه‌های استقبال از بهار منطقه 6، استقرار اتوبوس دیابت در میدان سید جمال الدین اسد آبادی است که به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه بیماری دیابت به مدت 5 روز به شهروندان خدمات ارایه خواهد شد.


اتوبوس دیابت با هدف پیشگیری، مقابله و اطلاع رسانی در مورد بیماری دیابت در منطقه مستقر شده است. در این اتوبوس، معاینه‌های اولیه از جمله اندازه گیری قد، وزن و آزمایش اندازه گیری قند خون و فشار خون انجام می‌شود.


بنابراین گزارش، اتوبوس دیابت از شنبه 15 اسفند تا 19 اسفند در میدان سید جمال الدین اسدآبادی مستقر است و شهروندان می‌توانند از ساعت 9 تا 16 از خدمات آن استفاده کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری منطقه 6
ارسال نظر
هلدینگ شایسته