دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 10:36
پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال؛

جدال نفس‌گیر شهرداری اراک مقابل دانشگاه آزاد اسلامی/ شاگردان مصطفی هاشمی روی خط برد

بازی سوم مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال فردا( دوشنبه) بین دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری اراک برگزار می شود.
کد خبر : 71174

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، ماراتن حساس دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری اراک فردا (دوشنبه) برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال برگزار می‌شود.


شاگردان هاشمی بعد از دو برد ارزشمند در مرحله پلی آف مقابل شهرداری اراک فردا در سومین بازی میزبان شهرداری اراک خواهند بود این مسابقه در حالی انجام می‌شود که تیم شهرداری اراک در صورت پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند و در مقابل اگر شاگردان مصطفی هاشمی به پیرزوی برسند کار به تساوی سه بر سه کشیده می شود تا سرنوشت آخرین تیم راه یافته به نیمه‌نهایی در بازی آخر مشخص شود.


شهرداری اراک در مرحله مقدماتی مقابل دانشگاه‌ آزاد سه بر صفر به پیروزی رسید اما در مرحله پلی آف با تیم متحول شده روبه رو شد که کار مقابل آن راحت نبود. البته در بازی اول این دو تیم حواشی زیادی به وجود آمد و هر دو تیم حالا به دنبال یک بازی آرام و منطقی هستند.


از نکات مهم این بازی این است که تیم شهرداری اراک حامد آفاق یکی از بازیکنان ثاتیرگذار خودش را در اختیار ندارد و به گفته پزشک تیم این بازیکن به دلیل مصدومیتی که برای او پیش آمد به یک ماه استراحت نیاز دارد. اما در طرف دیگر میدان اوضاع و شرایط دانشگاه‌ آزاد خوب است. مصطفی هاشمی حالا با در اختیار داشتن صمد نیکخواه و دو بازیکن خارجی دیگر خیالش راحت است تا بازی خوب و قابل قبولی مقابل شهرداری اراک ارائه دهند.


هم اکنون تیم صدرنشین مرحله مقدماتی به دنبال این است که پس از پیروزی مقابل شهرداری تبریز و صعود به مرحله نیمه نهایی حریفش را در این مرحبه بشناسد.


تا به امروز سه تیم پتروشیمی بندر امام ،شمیدر و نفت آبادان به مرحله نیمه نهایی صعود کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته