دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 08:59

آغاز پرداخت وام‌ ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر

پرداخت وام‌ ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر از امروز آغاز شد.
کد خبر : 7115

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن به متقاضیان مسکن مهر، ۱۵ بهمن ماه توسط وزیر راه و شهرسازی به بانک مسکن ابلاغ شد.


همچنین آخوندی افزایش تسهیلات مسکن از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان را به مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، ادارات بنیاد مسکن و شرکت‌های عمران شهرهای جدید ابلاغ کرده‌ است. بر این اساس، فهرست پروژه‌های مشمول دریافت این وام‌ها که دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و فعال هستند به بانک مسکن ارائه شده‌ است.


پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی از امروز در استان فارس به عنوان نخستین استان کشور آغاز شده و سازندگان تعاونی‌ها و متقاضیان مشمول می‌توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن این تسهیلات را دریافت کنند.


سه بانک ملی، صادرات و تجارت نیز ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به متقاضیان را ابلاغ کرده‌اند. حتی افرادی که پیش از این وام خود را از این بانک‌ها دریافت کرده‌اند، می‌توانند تا افزایش آن به سقف 30 میلیون تومان اقدام کنند.


علاوه بر استان فارس، ارائه وام‌های ۳۰ میلیون تومانی به سایر استان‌ها نیز در دست اقدام است که در صورت تایید فعال بودن پروژه‌ها از سوی بانک مسکن استان‌ها و تایید آن در ادارات تایید بانک مسکن، واگذاری تسهیلات به آنها آغاز می‌شود.


به گفته مسئولان وزارت راه و شهرسازی هر چه مدیران شعب بانک مسکن استان‌ها نسبت به ارائه اطلاعات مشمولان این وام به بانک مسکن مرکزی سریع‌تر اقدام کنند، این وام‌ها زودتر به دست متقاضیان خواهد رسید.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن مهر وام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته