دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 09:41
سیدمهدی هاشمی در گفت وگو با آنا:

اگر به آلمان اعزام نشویم باید جریمه بدهیم/ فرصت‌های تیراندازی را نسوزانید

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: اگر امروز شرایط اعزام تیراندازان به اردوی هانوفر آلمان فراهم نشود عملا ما از اعزام باز‌می‌مانیم و باید بخشی از بودجه خود را صرف جریمه عدم حضور تیراندازان در این مسابقات کنیم.
کد خبر : 71141

به گزارش‌ خبرنگار ورزشی آنا،‌ اعزام تیراندازان به اردوی هانوفر آلمان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد این در حالی است که «لازلو سوچک» سرمربی تیم تیراندازی برای تهیه فشنگ و مقدمات سفر راهی آلمان شده است.


سیدمهدی هاشمی‌ رییس فدراسیون تیراندازی در گفت‌و‌گو با آنا‌ در این باره گفت: «فدراسیون تیراندازی سال‌هاست با مشکلات مالی بسیار زیادی روبه رو است اما متاسفانه این وضعیت در آستانه المپیک ریو بیشتر شده‌ است. اگر تیم ما به اردوها و مسابقات بیشتری اعزام می‌شد به طور حتم سهمیه بیشتری برای المپیک کسب می‌کرد اما متاسفانه این اتفاق نیافتد اما با این حال ما توانستیم پنج سهمیه کسب کنیم در حالی که تیراندازان پتانسیل کسب سهمیه بیشتری را داشتند.»


وی افزود: «‌در حال حاضر تورنمنت هانوفر‌ آلمان یکی از مهمترین مسابقات پیش رو تیراندازان برای آمادگی بیشتر است و اگر تا امروز شرایط اعزام تیراندازان فراهم نشود عملا ما از اعزام باز‌می‌مانیم و باید بخشی از بودجه خود را صرف جریمه عدم حضور تیراندازان کنیم.»


هاشمی با تاکید بر اینکه اگر تیراندازان به این اردو اعزام نشوند در المپیک دچار مشکل می شوند، عنوان کرد: «‌در حال حاضر تیراندازان ما به صورت انفرادی در حال ثبت رکوردهایشان هستند اما باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند تا بتوانند رکوردهای نزدیک به المپیک را ثبت کنند و این اردو 50 درصد آمادگی تیراندازان را فراهم می کند.»


رییس فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: «از وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک درخواست داریم که امروز تکلیف اعزام تیراندازان را روشن کنند و شرایط آنها هر چه سریعتر بهتر شود. تیم تیراندازی اگر به اردوی آلمان اعزام نشود نه تنها این مسابقه را از دست می‌دهد بلکه بخش اعظمی از پول ما در این شرایط بد مالی باید صرف خسارت رزرو هتل و هزینه های دیگر شود. در هیچ رشته‌ای ورزشی بانوان موفق به کسب این تعداد سهمیه المپیک ریو نشدند بنابراین مسئولان تا فرصت است به فکر تیراندازان باشند و با غفلت و بی توجهی فرصت طلایی که در اختیار تیراندازان قرار گرفته شده است را نسوزانند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته