دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید مدیران سیما و اهالی رسانه از پشت صحنه سریال «دودکش 2»

بخش‌هایی از سریال «دودکش ۲» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی روز گذشته (شنبه 15 اسفندماه) با حضور رحمان سیفی‌آزاد رئیس مرکز امور نمایشی سیما و فضل‌الله شریعت‌پناهی سرپرست شبکه یک سیما در لوکیشن خیابان ایتالیا تصویربرداری شد.
کد خبر : 71130

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، یکی از سکانس‌هایی که با حضور تعدادی از اهالی رسانه و مدیران سیما تصویربرداری شد، مربوط به بازی صدرالدین حجازی و شهین تسلیمی در قسمت دهم سریال و در پله‌های طبقه سوم لوکیشنی بود که منزل شخصیت‌های اصلی داستان (فیروز و نصرت) است.


شهین تسلیمی در مورد این سکانس شرح داد: «کار پسر من در این مجموعه نصب دیش ماهواره است و در این سکانس ما قصد داریم دیش‌هایی را که در خانه پنهان کرده‌ایم تا همسایه‌ها نبینند، به دلیل اینکه لو رفته بیرون ببریم.»


از دیگر بازیگران حاضر در لوکیشن می‌توان به هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، نگار عابدی، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، کریم قربانی، جواد یاسر، ابراهیم آبادی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی اشاره کرد.


همزمان با آماده شدن بازیگران برای ضبط، خبرنگاران نیز به گرفتن گفت‌وگو با عوامل این مجموعه مشغول بودند.


همچنین رحمان سیفی‌آزاد رئیس مرکز امور نمایشی سیما و فضل‌الله شریعت‌پناهی سرپرست شبکه یک سیما به همراه علی ضیاء به بازدید از پشت صحنه این قسمت از «دودکش 2» که به گفته شریعت‌پناهی ممکن است تغییر نام دهد، آمده بودند.


پس از ضبط سکانس‌های مربوط به تسلیمی و حجازی که در حضور مدیران سیما انجام شد، سیما تیرانداز، هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی به تمرین و روخوانی فیلم‌نامه برای ضبط سکانسی دیگر مشغول شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب