دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 13:55
در گفت‌وگو با آنا

مربی پرسپولیس: منتظر حمایت هواداران هستیم/ بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم

مصطفی قنبرپور گفت: تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد که ‌حضور آنها بازی را جذاب‌تر می‌کند، اما ما پرسپولیس هستیم و تماشاگران ما در تمام لحظات همراه تیم بودند.
کد خبر : 71011

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی فردا پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: «تراکتورسازی از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. در چند بازی اخیر مسابقات لیگ و جام باشگاه‌های آسیا نتایج خوبی را کسب کرده‌ است. برانکو با تمام نفرات تیم صحبت کرد و آنها را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ است.»


وی در خصوص حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی افزود: «هر کسی که به ورزشگاه می‌آید انتظار دارد که یک بازی خوب و جذاب را تماشا کند. تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد که ‌حضور آنها بازی را جذاب‌تر می‌کند اما ما پرسپولیس هستیم و تماشاگران ما در تمام لحظات همراه تیم بودند. فردا هم منتظر حمایت آنها هستیم تا با تشویق‌هایشان زمینه‌ساز برد پرسپولیس باشند.»


قنبرپور در خصوص مصدومیت کامیابی‌نیا و غیبت او در بازی فردا مقابل تراکتورسازی بیان کرد: «در تمرینات هفته گذشته کامیابی‌نیا دچار مصدومیت شد و با تلاش کادر پزشکی، از امروز در کنار تیم شروع به دویدن کرد. کمال قطعا به بازی فردا نمی‌رسد اما بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند جایگزین مناسبی برای او باشند.»


مربی پرسپولیس در مورد عدم تمرکز بازیکنان این تیم در دقایق پایانی بازی که منجر به گل خوردن آنها می‌شود گفت: «در دو بازی حساس مقابل ذوب‌آهن و سایپا در دقایق پایانی دو گل دریافت کردیم که باعث شد تا فاصله ما با صدر جدول زیاد شود. متاسفانه بازیکنان در لحظات پایانی تمرکز خودشان را از دست می‌دهند که البته با صحبت‌های برانکو و آنالیز این بازی‌ها امیدوارم که در ادامه مسابقات به چنین مشکلی برنخوریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب