دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 12:16

جدال شاگرد مقابل استاد در فینال لیگ برتر والیبال؛ نبرد دو تیم تهرانی برای رسیدن به قهرمانی

اولین دیدار از پنجگاه فینال رقابت های لیگ برتر والیبال فردا ( یکشنبه) با مصاف دو تیم بانک سرمایه مقابل تیم پیکان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 70972

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ لیگ برتر والیبال به پله آخر رسید و حالا دو تیم بانک سرمایه و پیکان فردا (یکشنبه) از فردا مسابقات خود را در مرحله فینال این رقابت‌ها آغاز می‌کنند.


تیم بانک سرمایه برای رسیدن به این مرحله توانست ثامن الحجج را در دیدار رفت و برگشت شکست دهد و در مقابل تیم پیکان هم در بازی سوم مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید و توانست به این مرحله صعود کند.


این مرحله از مسابقات به صورت سه پیروزی از پنج بازی برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند به سه پیروزی برسد قهرمانی لیگ برتر والیبال را به دست خواهد آورد. از این‌رو بازی رفت دو تیم از حساسیت بسیاری برخوردار است چرا که تیمی که بتواند هر دو بازی رفت را به سود خود خاتمه بدهد گام بلندی برای رسیدن به جام قهرمانی بر می‌دارد.


همچنین جدال مصطفی کارخانه در بانک سرمایه و پیمان اکبری در پیکان نبرد استاد و شاگرد است. تیم پیکان مدافع قهرمانی است و مصطفی کارخانه هم پس از مدتی ناکامی و دوری حالا در مرحله فینال به دنبال کسب قهرمانی است. با توجه به اینکه این دو تیم در مرحله مقدماتی دو بار روبروی هم قرار گرفتند و هر دو بار هم با پیروزی بانک سرمایه به پایان رسید به طور حتم کار شاگردان پیمان اکبری به مراتب سخت‌تر از تیم بانک سرمایه خواهد بود.


مصاف این دو تیم در مراحل مقدماتی حاشیه‌های هم به همراه داشت و «والریو ورمیلیو» پاسور ایتالیایی تیم پیکان با مهدی مهدوی بازیکن تیم حریف درگیر شد و حاشیه‌هایی به وجود آورد. حالا همه امیدوارند در بازی پایانی شاهد رفتار نامناسب از سوی بازیکنان و مربیان هر دو تیم نباشند.


برنامه بازی های فینال به شرح زیر است:


بازی رفت


یکشنبه 16 اسفند ماه : بانک سرمایه – پیکان تهران، ساعت 17


دوشنبه 17 اسفند ماه: بانک سرمایه – پیکان تهران، ساعت 17


بازی برگشت


پنج شنبه 20 اسفند ماه: پیکان تهران – بانک سرمایه، ساعت 17


جمعه 21 اسفند ماه: پیکان تهران – بانک سرمایه، ساعت 17


بازی پنجم


دوشنبه 24 اسفند ماه: بانک سرمایه – پیکان تهران، ساعت 17


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته