دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 08:25
هفته 22 لیگ برتر فوتبال

جنگ سرخ‌های تهران و تبریز در‌ آزادی/ روز سخت اصفهانی‌ها برابر دایی و منصوریان

پرسپولیس در شرایطی به دیدار تراکتورسازی می‌رود که در صورت شکست در این دیدار تا حدود زیادی شانس خود را برای قهرمانی از دست می‌دهد.
کد خبر : 70961

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرونده هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری سه بازی حساس در تهران و اصفهان بسته می‌شود که در نخستین بازی نفت تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی میزبان ذوب‌آهن رده چهارمی خواهد بود و با پیروزی در این بازی می‌تواند بالاتر از این در جدول قرار بگیرد.


نفت در حالی در این مسابقه به میدان می‌رود که اکبر دارستانی مربی بدنساز خود را چند روز پیش به خاطر سکته قلبی از دست داد و در شوک درگذشت وی قرار دارد. شاگردان علیرضا منصوریان باید در این شرایط به مصاف تیمی بروند که به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ آمادگی بدنی وضعیت خوبی دارد و از دو بازی برابر لخویای قطر، چهار امتیاز کسب کرده‌اند.


در دیگر بازی امروز، سپاهان اصفهان در خانه میزبان صبای قم است. زردپوشان اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا هم پرنوسان ظاهر شدند و همانند بازی‌های لیگ برتر نتوانسته‌اند تیمی باشند که همچون سال‌های گذشته تمامی تیم‌ها را به دردسر می‌انداختند. صبای قم هم چند هفته‌ای است در کسب نتیجه موفق عمل نمی‌کند و علی دایی نشان داده که در روزهای حساس نمی‌تواند با تیم‌های خود نتایج درخشانی بگیرد. سپاهان اگر در این بازی بازنده هم شود از رتبه یازدهم پایین‌تر نخواهد آمد اما تیمی که همیشه داعیه قهرمانی دارد حضورش در این رده از جدول شایسته‌اش نیست.


در آخرین بازی هم پرسپولیس میزبان تراکتورسازی تبریز است. با توجه به پیروزهای استقلال‌های لیگ برتر که رده اول و دوم جدول را در اختیار دارند شاگردان برانکو برای آنکه از کورس قهرمانی عقب نمانند نیاز به هر سه امتیاز بازی دارند تا فاصله‌شان با صدر جدول بیشتر نشود اما افسوس که برانکو در این بازی کمال کامیابی‌نیا را به خاطر مصدومیت و جری بنگستون را در لیست محرومین می‌بیند و کارسختی برای گذشتن از تراکتوری دارد که با امیرقلعه‌نویی به روزهای طلایی خود بازگشته و در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که می‌تواند جزو مدعیان بالای جدول قرار بگیرد.


پرسپولیس با پیروزی در این دیدار به رده سوم جدول می‌رسد البته به شرطی که ذوب ‌آهن متوقف شود و تراکتورسازی هم این شانس را دارد تا با پیروزی در این مسابقه حتی تا رده چهارم جدول بالا بیاید. این بازی با توجه به ارزان شدن نرخ بلیت‌های استادیوم آزادی و البته حساسیت این دیدار پرتماشاگر خواهد بود. مهدی تاج رئیس سازمان لیگ نیز اعلام کرده با توجه به اینکه در بازی رفت 2 تیم در تبریز پرسپولیسی‌ها بیش از 10 درصد از ورزشگاه را پر کرده بودند هواداران تراکتورسازی نیز می‌توانند بیش از 10 درصد از ورزشگاه آزادی را پر کنند.


اسامی داوران و ادامه برنامه مسابقات هفته بیست و دوم


یکشنبه، 16 اسفندماه 94


نفت تهران – ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی تهران


داور: مهدی مرجانزاده، کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی و فرهاد مروجی، داور چهارم: رضا تارخ


ناظر داوری: حسین عسگری


سپاهان اصفهان – صبای قم، ساعت 17:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان


داور: محسن ترکی، کمک‌ها: محمد راهی و حسن انتظاری، داور چهارم: روح‌الله شریفی


ناظر داوری: حیدر شکور


پرسپولیس – تراکتورسازی تبریز، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی


داور: تورج حق‌وردی، کمک‌ها: سجاد طوری و محمدرضا امینی، داور چهارم: یاسر همرنگ


ناظر داوری: ایرج نظری


نتایج سایر مسابقات هفته بیست و دوم که روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته برگزار شد، به این شرح است:


* استقلال خوزستان ۲ - سیاه جامگان یک


* راه آهن صفر - استقلال تهران یک


* پدیده مشهد یک - ملوان انزلی صفر


* فولاد خوزستان یک - سایپا صفر


* گسترش فولاد 4 - استقلال اهواز صفر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته