دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 10:42
در گفت‌وگو با آنا

منصور قنبرزاده: واگذاری نفت به بخش خصوصی در حوزه اختیارات من نیست/ بازیکنان در شرایط عادی صحبت نکردند

مدیرعامل نفت تهران گفت: بعد از فوت مرحوم دارستانی شوک بدی به همه اعضای تیم وارد شد و این شوک باعث شد تا بعضی از بازیکنان به صورت احساسی صحبت کنند.
کد خبر : 70948

قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با صحبت‌های بعضی از بازیکنان این تیم بعد از فوت مرحوم دارستانی مربی بدنساز این تیم که علت فوت او را به مشکلات مالی ربط دادند افزود: «این صحبت‌ها حقیقت ندارد و مطرح کردن چنین صحبت‌هایی اصلا صحیح نیست. من مطمئن هستم افرادی که چنین صحبت‌هایی را مطرح کردند در شرایط عادی نبودند. بعد از فوت مرحوم دارستانی شوک بدی به همه اعضای تیم وارد شد و این شوک باعث شد تا بعضی از بازیکنان به صورت احساسی صحبت کنند.»


مدیر عامل باشگاه نفت تهران در مورد انتقال باشگاه نفت به بخش خصوصی گفت: «این مسائل در حوزه اختیارات مدیرعامل باشگاه نیست و مدیران مجموعه شرکت نفت باید در این مورد تصمیم گیری کنند. از سوی مسوولان شرکت نفت هم تاکنون هیچ نامه‌ای در این مورد به ما ابلاغ نشد.»


وی همچنین در باره برنامه های تیم نفت تا قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت:«اگر منابع فراهم شود به اردو می‌رویم اما اگر نتوانیم منابع مالی را تهیه کنیم بازیکنان نفت فردا صبح در ورزشگاه تهرانسر حاضر می‌شوند و بعد از ناهار و استراحتی کوتاه به ورزشگاه تختی خواهند رفت تا مقابل حریف اصفهانی خود به میدان بروند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته