دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 10:03
در گفت‌وگو با آنا

فرهاد پورغلامی: پنالتی فولاد خیلی سختگیرانه بود/ برای ملوان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم

مربی‌ تیم سایپا گفت: داور در صحنه پنالتی که به سود تیم فولاد گرفت تصمیم سختگیرانه‌ای گرفت.
کد خبر : 70920

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته سایپا مقابل فولاد که با شکست این تیم همراه بود گفت: «بازی سخت و فشرده‌ای را مقابل فولاد انجام دادیم. هر دو تیم برای برد به زمین آمدند و این مساله باعث شد تا فشار بازی زیاد شود. تیم ما در نیمه اول موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت و اگر بازیکنان در زدن ضربات نهایی دقت می‌کردند می‌توانستیم فولاد را شکست دهیم.»


وی ادامه داد: «فولادی‌ها برنامه خاصی در زمین نداشتند و تمام تمرکز خودشان را روی ضربات ایستگاهی گذاشته بودند و روی همین ضربات ایستگاهی هم به گل رسیدند.»


مربی تیم سایپا در خصوص صحنه مشکوک پنالتی که در دقایق پایانی بازی به نفع فولاد اعلام شد افزود: «در فوتبال زمانی که ضربه ایستگاهی زده می‌شود همه بازیکنان با یکدیگر برخورد فیزیکی دارند و این یک حالت طبیعی است. ضمن اینکه قبل از اینکه توپ به نفع فولادی‌ها به کرنر برود مهاجم این تیم روی مدافع ما پشت محوطه مرتکب خطا شد و اگر داور آن صحنه را می‌دید اصلا توپ به کرنر نمی‌رفت و گل فولاد به ثمر نمی‌رسید. من احساس می‌کنم داور خیلی سختگیرانه به سود تیم فولاد پنالتی اعلام کرد.»


پورغلامی در ادامه در مورد فاصله گرفتن سایپا از جمع مدعیان قهرمانی بیان کرد: «ما سه امتیاز مهم را در بازی مقابل فولاد از دست دادیم اما هنوز ناامید نشدیم. هشت هفته به پایان لیگ باقی مانده‌است و در این مدت اتفاقات زیادی رقم خواهد خورد. ما در هشت هفته پایانی باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم تا بتوانیم به جمع مدعیان برگردیم.»


فرهادپور غلامی که بعداز استعفای حمید استیلی از سرمربیگری ملوان یکی از دو گزینه جانشینی وی در این سمت در ملوان است در این باره گفت: «من در مورد ملوان هیچ صحبتی ندارم و برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته