دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دو فیلم از سقوط هواپیمای هریسون فورد

هریسون فورد، ستاره مجموعه فیلم‌‌های «ایندیانا جونز»، «جنگ‌های ستاره‌ای» و «بلید رانر» صبح امروز در حادثه‌ای که برای هواپیمای تک‌نفره‌اش اتفاق افتاد به شدت مجروح شد.
کد خبر : 7091

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، هریسون فورد بازیگر 72 ساله آمریکایی پس از سانحه‌ سقوط هواپیمایش در ونیز کالیفرنیا، در بیمارستان بستری شده است. وی که تجربه طولانی در خلبانی هواپیماهای کوچک و گواهینامه خلبانی هلیکوپتر و هواپیماهای با بال ثابت دارد، پنجشنبه بعدازظهر (به وقت کالیفرنیا) به علت مشکل فنی موتور هواپیمایی که به پرواز درآورده بود، لحظاتی پس از برخاستن از باند فرودگاه، ناچار به فرود اضطراری در زمین گلف پنمار در ونیز، کالیفرنیا سقوط کرد و به بیمارستان UCLA در وست‌وود منتقل شد.



فیلم خبری گاردین در مورد این سانحه که در لینک ذیل مشاهده می‌کنید، دربردارنده تصاویری از تجربیات قبلی پرواز هریسون فورد است:







مسئولان آتش‌نشانی لس‌آنجلس حال وی را «خوب تا متوسط» اعلام کرده‌‌اند. در گزارش‌های اولیه پلیس محلی جراحت‌های این بازیگر «وخیم» عنوان شده بود. هریسون فورد تنها سرنشین این هواپیمای کوچک بوده و بر اثر ضربه «متوسط تا شدید» دچار چندین بریدگی شده است. هیچ شخص دیگری در این حادثه زخمی نشده است.


لحظه سقوط هواپیمای وینتیج متعلق به دوران جنگ جهانی دوم هریسون فورد در این فیلم خبری دیده می‌شود:








هریسون فورد اخیراً بازی در اپیزود هفتم «جنگ‌های ستاره‌ای» را به پایان برده است. وی در جریان فیلم‌برداری فیلم اخیر «جنگ‌های ستاره‌ای» در استودیو پاینوود لندن نیز از ناحیه قوزک پا جراحتی جدی برداشته بود که عمل جراحی لازم داشت و تولید فیلم را برای دو هفته به تأخیر انداخت. گفته می‌شود که در هنگام بروز این سانحه، جراحت پای بازیگر «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» کاملاً بهبود پیدا نکرده بود.



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته