دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 09:20

بازدید معاون مدیرکل شیلات استان از مرکز تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان واحد لاهیجان

معاون مدیرکل شیلات استان گیلان، رئیس و کار‌شناسان مرکز تکثیر و بازسازی ماهیان استخوانی شهید انصاری از مرکز تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان بازید کردند.
کد خبر : 70893

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ادامه برقراری مراوده و ارتباط با سازمان‌ها و موسسات خارج از دانشگاه، احمد قناعت‌پرست معاون تکثیر و پروش و بازسازی ذخایر اداره کل شیلات استان گیلان به همراه رییس مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر ماهیان استخوانی شهید انصاری و هیات کار‌شناسان همراه، بازدید جامعی از امکانات و توانمندی‌های مرکز تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در بندر چمخاله به عمل آوردند.


در جلسه‌ای با حضور دکتر میرمظفر فلاح چای معاون پژوهش و فناوری واحد لاهیجان، روسای مرکز تحقیقات، مسئولان دانشکده منابع طبیعی و شیلات و مسئولان حوزه پژوهشی، مذاکرات مفید و امیدوارکننده‌ای در راستای همکاری‌های سازنده در بخش‌های گوناگون انجام گرفت.



قناعت‌پرست در این جلسه اظهار کرد که مشاهده امکانات و توانمندی‌های مرکز تحقیقات دکتر کیوان وی را شگفت زده کرده و فرا‌تر از انتظارات بوده است.


در پایان بر اساس گفت‌وگوهای انجام شده و توافقات اولیه، در قدم اول برای همکاری متقابل در زمینه تکثیر نیمه مصنوعی ماهی سفید با هدف کمک به بازسازی ذخایر این گونه در منطقه چمخاله با در نظر گرفتن اهمیت منابع آبزیان در این حوزه آبی راهکارهای فنی از سوی استادان و کار‌شناسان حاضر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات نخستین در این راستا برای ادامه کار اتخاذ شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته