دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 07:40

رهبر انقلاب و رؤسای قوا عازم مشهد شدند/ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر پیکر آیت‌الله واعظ طبسی نماز می‌گزارند

رهبر معظم انقلاب و رؤسای قوای سه‌گانه، به منظور تشییع پیکر آیت‌الله واعظ طبسی به مشهد رفتند.
کد خبر : 70889

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اقامه نماز بر پیکر مرحوم آیت الله واعظ طبسی و شرکت در مراسم تشییع آن فقید جمعه‌شب وارد مشهد مقدس شدند.


روحانی و جمعی از اعضای هیئت دولت عازم مشهد مقدس شدند


همچنین رئیس‌جمهوری و جمعی از اعضای هیئت دولت به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله واعظ‌ طبسی عازم مشهد مقدس شدند.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز برای شرکت در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ‌ طبسی، یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی، عازم مشهد مقدس شد.


حجت‌الاسلام روحانی را در این سفر رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، رئیس بنیاد شهید، دستیار ویژه رئیس‌جمهوری و وزرای بهداشت و اطلاعات و جمعی دیگر از اعضای هیئت دولت همراهی می‌کنند.


حضور رئیس مجلس در مراسم تشییع آیت‌الله واعظ طبسی


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در مراسم تشییع آیت الله واعظ طبسی عازم مشهد شد.


علی لاریجانی روز گذشته نیز در پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: تلاش بی‌وقفه، مجاهدت و مساعی شایسته آیت‌الله واعظ طبسی طی سال‌های متمادی، بارگاه معنوی و حرم مطهر قدسی و منور رضوی به یک مرکز ممتاز و شایسته از اماکن متبرک برای مسلمانان و به ویژه شیعیان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) از سراسر جهان تبدیل گردید و تسهیلات فراوانی را در خدمت‌رسانی به زائران و ارادتمندان به نگین درخشان امامت، حضرت امام رضا (ع) که مردم ما افتخار میزبانی از ایشان را دارند، فراهم ساخت و بدون شک فقدان ایشان، ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای تمامی دوستداران اهل بیت (ع) خواهد بود.


رئیس دستگاه قضا در مشهد


همچنین، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نیز شب گذشته عازم مشهد شد تا در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله واعظ طبسی حضور یابد.


پیکر آیت‌الله واعظ‌ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی قرار است امروز با حضور مقام‌های ارشد کشور در مشهد مقدس تشییع شود.


آیین تشییع آن فقید سعید روز شنبه 15 اسفندماه 1394 ساعت 9 صبح از حسینیه امام رضا (ع)، واقع در خیابان شهید هاشمی‌نژاد، کوچه ناظر به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.


آیت‌الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی بامداد جمعه پس از یک هفته بستری در بیمارستان امام رضا (ع) دار فانی را وداع گفت.


رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس روز گذشته هر یک در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته