دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1394 - 22:59

50 دقیقه تعقیب و گریز برای دستگیری پراید سواران

چهار جوان پراید سوار وقتی با دستور ایست از سوی پلیس مواجه شدند، اقدام به فرار کردند. پراید سواران در نهایت پس از 50 دقیقه تعقیب و گریز و پنچر شدن سه لاستیک خودروشان به دام افتادند. در این حادثه یکی از سرنشینان پراید جانش را از دست داد.
کد خبر : 70870

به گزارش خبرنگار اجتماعی آنا؛ ساعت 30 دقیقه بامداد دیروز ماموران پلیس حین گشت زنی در خیابان عبادی مشهد متوجه خودروی مشکوکی شدند. خودرویی با چهار سرنشین، با مشاهده خودرو ماموران دستور ایست دادند اما پراید سواران بدون توجه به دستور آنها اقدام به فرار کردند.


بدین ترتیب تعقیب و گریز ماموران پلیس و پراید سواران آغاز شد، ماموران پس از طی مسافتی وقتی دیدند که سرنشینان پراید به اخطار آنها توجه نمی کنند،اقدام به شلیک تیرهوایی کردند تا به این طریق آنها را از ادامه فرار باز دارند اما تیرهای هوایی نیز آنها را از فرارشان منصرف نکرد. در اقدامی بعدی ماموران لاستیک های خودرو را هدف قرار گرفتند و درنهایت سه لاستیک خودرو پنچر شد اما پرایدسواران با یک لاستیک به فرار خود ادامه دادند.


درنهایت پس از 50 دقیقه تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند در میدان سپاد مشهد خودرو را متوقف کنند. زمانی که ماموران برای دستگیری سرنشینان اقدام کردند، متوجه شدند یکی از آنها که روی صندلی عقب نشسته بود،از ناحیه کمر مجروح شده است. بلافاصله پسر 19 ساله به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شد اما به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد.


با مرگ پسر 19 ساله قاضی سیدجواد حسینی ، بازپرس ویژه قتل مشهد تحقیقات در این رابطه آغاز کرد . در تحقیقات اولیه سرنشینان پراید اعلام کردند به خاطر مصرف مشروبات الکی اقدام به فرار کرده‌اند. این ادعاها در حالی مطرح شد که نتیجه تست الکل آنها منفی بوده است.


بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های خیابان‌هایی که تعقیب و گریز شده را صادر کرد. همچنین به کارشناسان اسلحه شناسی ماموریت داد،نحوه شلیک گلوله و قانون به‌گارگیری سلاح را بررسی کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: تعقیب و گریز مرگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته