دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1393 - 13:04

نژادفلاح: درخشان در پرسپولیس می‌ماند

قائم مقام پرسپولیس تاکید کرد تا پایان فصل کادر فنی این تیم تغییر نمی‌کند.
کد خبر : 7078

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در حالیکه بعد از حضور محمدحسین نژادفلاح در راس امور مدیریتی پرسپولیس نام های مختلفی برای هدایت این تیم مطرح و حتی مذاکراتی نیز با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی مطرح شد اما با توجه به نتایج اخیر سرخپوشان در لیگ و به خصوص لیگ قهرمانان آسیا قائم مقام باشگاه قید تغییرات در کادر فنی را زده و تمایل به ادامه همکاری با درخشان دارد.


محمدحسین نژادفلاح با اشاره به نتایج اخیر پرسپولیس گفت: خوشبختانه عملکرد فوق‌العاده کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب بود و ما اکنون با همین کادر فنی تا پایان فصل به کار خود ادامه خواهیم داد.


وی ادامه داد: آرامش بسیار خوبی در تیم حاکم است و تمام حواشی نیز از میان سرخپوشان رخت بربسته و ما می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم تا تیم دوباره وارد حاشیه نشود.


وی افزود: از کادر فنی تیم کاملاً حمایت می‌کنم، درخشان قطعاً تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند و به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.


نژادفلاح درباره وضعیت پرسپولیس در دیدار این تیم مقابلنفت مسجد سلیمان و درخواست آنها به سازمان لیگ مبنی بر تعویق بازی عنوان کرد: امیدوارم تاج به درخواست ما رسیدگی لازم را انجام دهد و دیدار با مسجد سلیمان را به تعویق بیندازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته