دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1394 - 14:06
وزیر بهداشت:

تاکید بر توسعه اورژانس جاده‌ای و هوایی در شرق استان اصفهان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان کرد: باید برای استقرار و توسعه اورژانس جاده‌ای و هوایی تصمیمات مناسبی بگیریم که نیازمند همدلی و همکاری مقامات و مسئولان استانی است.
کد خبر : 70743

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز (پنج شنبه) در جمع مردم شهر فرخی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به مردم این منطقه، به عقب ماندگی‌های موجود در شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک اشاره کرد و گفت: مردم شهر فرخی در زمان بیماری حداقل باید 250 کیلومتر را طی کنند تا به نایین برسند که ممکن است در آنجا نیز، وضعیت مناسبی وجود نداشته باشد.


وی ضمن تاکید بر لزوم تسریع بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خور و بیابانک، اظهار کرد: باید برای استقرار و توسعه اورژانس جاده‌ای و هوایی تصمیمات مناسبی بگیریم که نیازمند همدلی و همکاری مقامات و مسئولان استانی است.


وزیر بهداشت، گفت: دولت علی رغم مشکلات اعتباری نسبت به حل مشکلات با سرعت بیشتر در کشور، عزم جدی دارد و ممکن است برخی از مشکلات، مربوط به قانون باشد به عنوان نمونه طبق قانون، نمی‌توان در روستایی که کمتر از یک هزار و 500 نفر دارد، خانه بهداشت، در شهرهای کمتر از 10 هزار نفر مرکز بهداشت، در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر مرکز درمان بستر و در شهرستان‌های کمتر از 50 هزار نفر بیمارستان دایر کرد.


هاشمی با توجه به تحصیل دانشجویان این منطقه در رشته‌های مختلف پزشکی، ابراز امیدواری کرد تا بتوان از نیروهای متخصص و فوق تخصص بومی خور و بیابانک و شهر فرخی برای ارائه خدمات به مردم در همین مناطق، استفاده کرد.


وزیر بهداشت با توصیه به خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی، از مردم این منطقه خواست به فکر سلامتی خودشان باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته